موضوع دریا و سواحل مکران برای فرماندهی معظم کل قوا بسیار مهم است

معاون فرهنگی ارتش گفت: موضوع دریا و سواحل مکران برای فرماندهی معظم کل قوا بسیار مهم است وایشان همواره این موضوع راهبردی را مورد تاکید قرار می دهد.

امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی در بازدید از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: موضوع دریا و سواحل مکران برای فرماندهی معظم کل قوا بسیار مهم است و ایشان همواره این موضوع راهبردی را مورد تاکید قرار می دهد، به همین ضرورت اخیرا قرارگاه خاتم از ستاد کل جدا شده تا توان تقویت دفاعی را افزایش دهیم، برهمین اساس دو سالی است که در هفته دفاع مقدس رژه دریایی در مناطق جنوب به خصوص در بندرعباس مورد تاکید سلسله مراتب قرار گرفته است.

وی افزود:این کار عظیم، همت بزرگی می خواهد که بی شک صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با توان و تلاش بالای خود می تواند در انعکاس هرچه بهتر این مراسم تاثیر گذار باشد.

معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود:ما امید داریم که صداوسیما مرکز خلیج فارس با ارائه راهکارهای متفاوت و مناسب بتواند صلابت و اقتدار نیرو های مسلح را هم به جهانیان و هم به عموم مردم برساند که این انعکاس در روحیه مردم تاثیر بسزایی دارد و باعث می شود مردم به نیروهای مسلح خود ببالند.

704

کد خبر: 837408

وب گردی

وب گردی