شوخی بچگانه دو جوان منجر به مرگ پیرمردشد

شوخی دو جوان با یک مرد 69 ساله به علت عوارض ناشی از ضربه و آسیب‌های وارد شده به مهره‌های گردنش فوت نموده است.

به گزارش ایسکا نیوز به نقل از فارس، ساعت 5 بامداد جمعه مورخه 24 شهریور 1396 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 فوت پیرمردی 69 ساله در بیمارستان به کلانتری 133 شهرزیبا اعلام شد.

با حضور مأموران، اعضای خانواده متوفی با طرح شکایتی عنوان داشتند که متوفی به علت عوارض ناشی از ضربه و آسیب‌های وارد شده به مهره‌های گردنش فوت نموده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات خانواده متوفی

کارآگاهان اداره دهم در تحقیقات از اعضای خانواده متوفی بنام «منصور» ( 69 ساله ) اطلاع پیدا کردند که تا دو ماه پیش، متوفی هر روز صبح در پارک کاجستان واقع در خیابان وفادار جنوبی به ورزش می پرداخته و بواسطه تردد زیاد در داخل پارک مذکور و شوخ طبعی که داشته، با افراد زیادی رابطه دوستانه برقرار داشته است.

بنا بر اظهارات خانواده متوفی، وی در مورخه 15 تیر 1396 در زمان حضور در داخل پارک با دو تن از جوانان پارک بنام های مهیار ( 24 ساله ) و امیرمهدی ( 27 ساله ) مشغول شوخی کردن بوده که این دو جوان اقدام به گرفتن دست و پای متوفی کرده و در ادامه، در حین تاب دادن او را به زمین انداخته‌اند که همین کار آنها باعث آسیب‌دیدگی شدید متوفی از ناحیه گردن شده و از آن تاریخ تاکنون اقدامات درمانی متعددی بر روی مهره‌های گردنش صورت گرفته که نهایتا در ساعت5 بامداد مورخه 24 شهریور 1396 ، پس از انجام عمل جراحی و در داخل بیمارستان فوت نموده است.

تحقیقات از مهیار و امیر مهدی

با طرح شکایت خانواده متوفی از مهیار و امیرمهدی، هر دو نفر آنها در ساعت 21 مورخه 24 شهریور 1396 در محل سکونتشان در خیابان وفادار جنوبی دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

مهیار و امیرمهدی در اظهارات اولیه منکر هرگونه آسیب رساندن به متوفی شده اما در ادامه با بیان حقیقت عنوان داشتند که در مورخه 15 تیر 1396 به قصد شوخی کردن با متوفی، او را تاب داده و به زمین انداخته اند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: جسد متوفی جهت تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است؛ متهمان پرونده نیز با صدور قراربازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده و جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

706

کد خبر: 837412

وب گردی

وب گردی