کسب ۱۰ مدال توسط دانشجویان دانشگاه آزاد در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور

رئیس اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از کسب ۱۰ مدال توسط دانشجویان رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در نهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهسا هادی پور جهرمی رئیس اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به تفاوت برگزاری آزمون های این دوره المپیاد نسبت به سال های گذشته اشاره کرد و گفت: در نهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، گروه بندی دانشجویان بر اساس مناطق آمایشی دهگانه بود و دانشجویان رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دانشجویان سایر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، در این گروه بندی حضور داشتند.

دکتر هادی پور به برگزاری آزمون انفرادی و گروهی در این دوره المپیاد اشاره کرد و گفت: آزمون انفرادی در ۵ خرداد سال جاری برگزار شد و ۳۱ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی موفق به راهیابی به آزمون گروهی شدند.

وی از دو مرحله ای بودن آزمون گروهی (کتبی و شفاهی) خبر داد و افزود: آزمون گروهی با حضور گروه های مختلف متشکل از دانشگاه های مختلف علوم پزشکی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ابتدا تیم ها در آزمون کتبی به رقابت پرداختند و در صورت رسیدن به نمره حد نصاب، به مرحله شفاهی (ارائه) راه یافتند که ۸ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی موفق به گذراندن مرحله کتبی و راهیابی به مرحله شفاهی شدند.

وی در پایان نتایج کسب شده توسط دانشجویان رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد و افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله تیمی موفق به دریافت یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز و در مرحله انفرادی موفق به کسب سه مدال نقره و چهار مدال برنز شدند.

کد خبر: 837453

وب گردی

وب گردی