حسینی هم به داد منصوریان نرسید/ شیخ ویسی  وبدترین شب فوتبالی

هفته ششم لیگ برتر شب گذشته با برگزاری 4 دیدار حساس پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته ششم لیگ برتر با برگزاری 7 دیدار یکی از هفته های تقریباً پرگل به حساب می آید؛(دیدار پرسپولیس- پیکان فردا برگزار می شود). در ادامه نگاهی می اندازیم به عملکرد دروازه بان های این هفته:

بدترین تجربه وحید شیخ ویسی شب گذشته رقم خورد، ذوبی ها یا بهتر است بگوییم تبریزی و حسینی حسابی شب گلر استقلال خوزستان را خراب کردند؛ 6 گل خورده در یک دیدار آمار جالبی برای یک گلر لیگ برتری نیست. شیخ ویسی تا عمر داشته باشد این شکست سنگین 6-0 را فراموش نمی کند؛ این گلر که تا هفته های گذشته در فهرست بهترین ها حضور داشت در هفته ششم لیگ برتر عملکرد خوبی نداشت. اما آنطرف میدان روز نسبتاً آسانی را پشت سر گذاشته است، رشید مظاهری در این دیدار خیلی خودش را خسته نکرد اما در نهایت با کلین شیت بازی را به پابان رساند.

در دیدار گسترش فولاد و نفت تهران نیز هر دو گلر تیم موفق شدند از دروازه های خود دفاع کنند و این دیدار بدون گل به پایان رسید.

حامد لک در چندین صحنه مهارهای خوب خود مانع ورودتوپ به دروازه اش شد؛ اما آن طرف میدان لی اولیویرا نمایش چندان خوبی را به اجرا نگذاشت و دو گل دریافت کرد.

شب گذشته سید حسین حسینی جانشین سید مهدی رحمتی در استقلال سنگربان این تیم بود که با وجود نمایش خوبی که در این تیم داشت موفق نشد دروازه خود را بسته نگه دارد؛ همچنین با خطا بر روی فرشاد سالاروند در محوطه جریمه باعث شد داور برای حریف پنالتی بگیرد ولی وی با مهار خود در مرحله اول توپ را دفع کرد ولی درادامه این سالاروند بود که موفق شد توپ را درون دروازه جای دهد. محسن فروزان نیز در این دیدار عملکرد خوبی داشت و موفق شد کلین شیت کند.

محمدرضا اخباری گلر تیم فوتبال سایپا نیز عملکرد خوبی نداشت؛ او با سه گلی که مقابل پدیده مشهد دریافت کرد حسابی کار هم تیمی هایش را برای جبران سخت کرد؛ آنطرف میدان نیز شهاب الدین گردان موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.

فرزین گروسیان و حسن عین افشار گلرهای دو تیم تراکتورسازی و سیاه جامگان تقابلی پایاپای داشته هریک یک گل دریافت کردند تا حداقل با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

داوود نوشی صوفیان، گلر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان 2 مرتبه دروازه اش باز شد و سید محمد حسینی موفق شد در این دیدار کلین شیت کند.

** کلین شیت های این هفته:

سید محمد حسینی، فرناندو دخسوس، میلاد فراهانی، حامد لک، محسن فروزان، شهاب الدین گردان، رشید مظاهری.

601

کد خبر: 837454

وب گردی

وب گردی