وزیر کشور: تاکید رئیس جمهور بر اولویت توسعه مناطق محروم است

وزیر کشور گفت: بر اساس گزارشی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد ارائه کردند الحمدلله در حوزه سرمایه گذاری، اشتغال و بودجه های عمومی به کمک نمایندگان مجلس شاهد افزایش خوبی هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور در دفتر امام جمعه شهر یاسوج با آیت الله سید علی اصغر حسینی دیدار و گفت وگو کرد.
وی در ابتدای سخنان خود با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به ایشان اظهار داشت: بر اساس گزارشی که امروز صبح استاندار ارائه کردند الحمدلله در حوزه سرمایه گذاری، اشتغال و افزایش بودجه های عمومی به کمک نمایندگان مجلس شاهد رشد خوبی بوده ایم.
وی در ادامه افزود: همچنین در حوزه عمرانی و گازرسانی به مناطق مختلف استان و اجرای طر ح های نیمه تمام بر اساس گزارش ارائه شده اقدامات خوبی انجام گرفته است.
وزیر کشور تأکید کرد: آقای روحانی همواره در دولت بر اولویت توسعه مناطق محروم تأکید داشته و دارند بنابراین کاستی هایی که وجود دارد باید با اهتمام و سرعت جدی تری رفع شوند. در این زمینه نیز مجلس شورای اسلامی و نمایندگان تلاش مضاعفی در تخصیص بودجه ها و امکانات داشتند و ان شاءالله بتوان آنها را هر چه سریعتر به نتیجه رساند.
رحمانی فضلی تصریح کرد: اولویت استانداران به خصوص در این مناطق مسائل اقتصادی، اشتغال و عمرانی است و ان شاءالله امیدوارم با تعامل و همدلی، همکاری ها ادامه داشته باشد و همه ما بتوانیم بهترین خدمت را به مردم کنیم.

901

کد خبر: 837488

وب گردی

وب گردی