حکم شهردار مشهد از سوی وزارت کشور تایید شده است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: حکم قاسم تقی زاده خامسی به عنوان شهردار مشهد تایید شده است.

بهاروند عضو شورای شهر مشهد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص اینکه آیا حکم شهردار مشهد از سوی وزیر کشور ابلاغ شده است یا خیر گفت: تماسی که من دو ساعت پیش داشتم، اطلاع دادند ظاهراً حکمشان امضاء شده ولی هنوز به خودشان ابلاغ نشده است.

وی در خصوص روند انتخاب شهردار گفت: زمانی که شهردار را انتخاب می‌کنند و حکمش را تایید می کنند به صورت حضوری حکمش را می دهند ولی هنوز به دست خود آقای شهردار نرسیده است.

بهاروند اذعان کرد: ظاهراً رویه‌ای کار آقای وزیر به این صورت است که حکم را حضوراً تحویل می دهند و تا به الان نیز روال کار بوده است.

وی گفت: وزیر کشور چون امروز در سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد هستند امروز حکم را ابلاغ نکردند انشالله پس از بازگشت سفر استانی وزیر محترم، حکم را به شهردار می‌دهند.

قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار پنجاه و نهم مشهد مقدس انتخاب شد. وی دارای تجربه‌ای 25ساله در مدیریت شهری و متولد مشهد است. خامسی ۶ سال معاون خدمات شهری کرباسچی در دوره حضورش در شهرداری تهران بوده است.

شهرداری مشهد از اول شهریور ماه امسال براساس تصویب شورای اسلامی این شهر توسط محمد آذری به عنوان سرپرست شهرداری اداره می شود. وی معاون اداری مالی شهرداری مشهد بود.

902/900

کد خبر: 837496

وب گردی

وب گردی