سیاه پوش: ماندگاری آثار موسیقی پاپ به سلیقه مخاطبان بستگی دارد

خواننده آلبوم «آشفته گیسو» گفت: مردم در میان انبوه قطعات، موسیقی مورد نظر خودشان را پیدا می کنند و بی شک ماندگاری آثار موسیقی پاپ به سلیقه و انتخاب مخاطبان بستگی دارد .

افشین سیاه پوش در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره وضعیت این روزهای موسیقی پاپ و افزایش ورود خوانندگان جدید به این حوزه، اظهار کرد: معمولا می گویند با افزایش کمیت، کیفیت کاهش می یابد اما به نظرم افزایش خوانندگان جدید در حوزه موسیقی پاپ تنوع موسیقی برای مخاطبان را بیشتر می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مخاطبان با انبوه قطعات موسیقی رو به رو هستند که تنوع خواننده و قطعات باعث می شود مردم موسیقی هماهنگ با سلیقه خود را پیدا کنند.

خواننده آلبوم«آشفته گیسو»، تاکید کرد: بسیاری از خوانندگان جدید تمام تکنیک های موسیقی را رعایت می کنند و آهنگ هایی مناسب با سلیقه مخاطب را وارد بازار می کنند اما از سوی دیگر در این میان افرادی هم هستند که گویش خاص خود را دارند و بدون توجه به نکات کلیدی قطعاتی را اجرا می کنند.

سیاه پوش با اشاره به گویش نادرست برخی خواننده ها در موسیقی پاپ، گفت: بسیاری از خوانندگان جدید بدون توجه به ماندگاری آثارشان، گویشی متفاوت و نادرست را انتخاب می کنند. این افراد تنها به خوانندگی در زمان حال فکر می کنند و ماندگاری در اذهان را به کلی فراموش کرده اند.

وی با انتشار آثار جدید خود پس از ماه های محرم و صفر اشاره کرد و گفت: پس از محرم یک آلبوم شاد و پر انرژی را با تنظیم حمید رضا صدایی و ترانه سرایی خودم به مخاطبان تقدیم می کنم.

سیاه پوش خاطر نشان کرد: تصمیم دارم پس از انتشار آلبوم جدید، در تهران و چند شهرستان کنسرت اجرا کنم.

503

کد خبر: 837501

وب گردی

وب گردی