درخشش دانشگاه آزاد رودهن در اولین نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و صادراتی  پردیس

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با عرضه محصولات دانش بنیان مرکز رشد واحدهای فناور در اولین نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و صادراتی خوش درخشید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از واحد رودهن، دکتر میر هاشمی معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه در حاشیه مراسم افتاحییه نمایشگاه و در بازدید از غرفه مرکز رشد، گفت: نمایشگاه ها فرصت بسیار مناسبی جهت عرضه محصولات جدید شرکت‌های مستقر در مرکز رشد است که واحد های فناور می توانند از این فرصت جهت عرضه محصولات استفاده کنند .

وی گفت: مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با عرضه جدیدترین محصولات خود در حوزه دانش بنیان در اولین نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و صادراتی شهرستان پردیس حضور یافته است .

مهندس جلال حیدربیگی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور با اشاره به تعامل بسیار خوب بین واحد رودهن و اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: با حضور مهندس فضلعلی به عنوان رییس اداره صنعت و معدن پردیس شاهد اتفاقات بسیار خوبی در زمینه همکاری شرکت های مستقر در مرکز رشد با مجموعه شهرکها و منطقه‌های صنعتی شهرستان هستیم .

وی افزود: از نکات مورد توجه معاون پژوهشی و اعضای شورای مرکز رشد دانشگاه حمایت همه جانبه از حضور شرکت‌ها در نمایشگاههای داخلی و بین المللی است .

حیدربیگی افزود: درمهرماه 96 نیز نمایشگاه بین المللی نانو و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه در آذرماه 96 را خواهیم داشت که جدیدترین دستاوردهای واحدهای فناور رودهن در حوزه نانو فناوری و صنعتی در این رویداد حضور خواهند داشت .

گفتنی است، غرفه دانشگاه در جریان نماشگاه اخیر مورد بازدید استاندار تهران، مهندس ترکان مشاور رییس جمهور، شهردار و فرماندار پردیس و بخشداران مناطق مرکزی و جاجرود قرار گرفت و تعاملات و رایزنی های خوبی جهت معرفی توانمندی های شرکت های مرکز رشد انجام شد.

کد خبر: 837567

وب گردی

وب گردی