تجلیل از تیم های پهپاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

مراسم تجلیل از تیم های برتر هفتمین مسابقات ملی هوا فضا با حضور 266 تیم از دانشگاه ها و مراکز برتر 21 استان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و از سه تیم پهپاد دانشگاه آزاد اسلامی اراک تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از واحد اراک، در بزرگترین رقابت‌های هوافضا کشور که در اسفند ماه 95 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و نتایج آن اوایل خرداد 96 بعد از چندین مرحله داوری اعلام شد، رتبه اول، پنجم و تیم شایسته تقدیر، به تیم های پهباد دانشگاه آزاد اسلامی اراک رسید.

همایون عرب سرپرست تیم های اعزامی به مسابقات علاوه بر تقدیر از زحمات دکتر حیدری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سالیان اخیر فضای مطلوب و امکانات مورد نیاز را برای پژوهشگران فراهم کرده است. باید از استاد راهنمای تیم که علاوه بر حمایت‌های همه جانبه از اعضای تیم، با تجربیات علمی خود در خصوص ایجاد ایده‌های نو علمی و کاربردی در زمینه طراحی بدنه های هواپیماهای بدون سرنشین این تیم را پشتیبانی کرده، تشکر و قدردانی کرد.

وی با قدردانی از حمایت های مسئولان دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک و دکتر نظام آبادی به عنوان استاد راهنما خاطرنشان کرد: سید سعید کشوری طباطبایی، محمود پرواز، امین دلشادی، ایمان جهاندیده، مهدی ضابطی و سیدجلال مظلومی اعضای تنها تیم‌های اعزامی استان مرکزی به این دوره از مسابقات بودند که همگی جزو تیم های اعزامی از دانشگاه آزاد اسلامی اراک هستند و زحمات فراوانی در راستای کسب این موفقیت ها متحمل شدند.

عرب با بیان اینکه این تکنولوژی جدید می‌تواند بسیاری از نیازهای صنایع خصوصاً نهادهای نظامی را برطرف کند، گفت: امیدواریم با حمایت بیشتر مسئولان خارج از دانشگاه درخصوص صدور مجوزهای پروازی و همچنین حمایت‌های مادی و معنوی، بتوانیم گام های مثبتی در راستای پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی برداریم.

کد خبر: 837570

وب گردی

وب گردی