معرفی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین

مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین، صبح امروز با حضور مسئولان و دانشگاهیان استان مرکزی و شهرستان خمین برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از واحد خمین، در پی استعفای دکتر عباس شمسی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین، مراسم معارفه دکتر حسین خسروی سرپرست جدید این دانشگاه، صبح امروز برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه خمین در این مراسم به بیان اهمیت اخلاق و رفتارهای اسلامی و واکسینه کردن دانشجویان از جهت اخلاقی در مراکز دانشگاهی پرداخت.

سیدمهدی ساداتی فرماندار خمین هم با قدردانی از سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و رئیس سابق واحد خمین با ارائه اطلاعاتی درباره جامعه دانشگاهی و فرهنگی خمین، ابراز امیدواری کرد در سایه سار تعامل مطلوب و منطقی که امروز در این شهرستان وجود دارد، بستر مناسبی برای ارتقای شاخص های توسعه در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود و آینده شهرستان را به عنوان یک شهر علمی معرفی کند.

حجت‌الاسلام ایمانی‌مقدم رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مرکزی و حجت الاسلام ایوب سلحشورنیا نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مرکزی مواردی درباره اهمیت و جایگاه مسئولیت در اسلام بیان کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و قدردانی از مسئولان حاضر، آغاز ایام دفاع مقدس و یاد شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان را گرامی داشت.

دکتر عباسعلی حیدری از زحمات دکتر عباس شمسی رئیس مستعفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین تشکر کرد و توجه خاص به واحد خمین را متذکر شد و بر استفاده بهینه و مطلوب از نیروهای ارزشمند و توانمند و متعهد و متخلق به اخلاق اسلامی تاکید کرد.

وی برای دکتر خسروی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی خمین آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد تا بتوان از توانایی‌ها و پتانسیل‌هایی که در همه واحدهای دانشگاهی وجود دارد، استفاده کرد و به موفقیت دست یافت.

ابلاغ حکم سرپرستی حسین خسروی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین با امضای دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و ایراد بیانات سرپرست جدید این واحد دانشگاهی درباره برنامه‌های پیش رو، پایان بخش این مراسم بود.

خسروی پیش از این و قبل از ریاست شمس مسئولیت ریاست این دانشگاه را بر عهده داشته است.

کد خبر: 837571

وب گردی

وب گردی