دو مدال طلا به نمایندگان ایران رسید

حمید الهیان و اشکان مردانی به مدال طلای اوزان ۷۰ و ۱۰۰+ کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی پهلوانی جام الکساندر مدوید بلاروس رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز، رقابت های کشتی پهلوانی جام بین المللی الکساندر مدوید با حضور بیش از ۱۵ کشور دنیا در شهر مینسک بلاروس برگزار شد که در پایان این رقابت ها در سه وزن ۷۰، ۹۰ و ۱۰۰+ کیلوگرم، تیم ایران توسط حمید الهیان و اشکانی مردانی صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم حمید الهیان با ضربه فنی، داغداساریان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم نیکیتا لوپوهوف از استونی را با ضربه فنی شکست داد و با شکست سرهت ارسلان از ترکیه در مرحله نیمه نهایی، به دیدار فینال راه یافت. الهیان در دیدار فینال نیز با نتیجه ۸ بر صفر مسلم کارایف از کشور روسیه را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۹۰ کیلوگرم رسول صحرایی مقابل آکپاس کوبیلای از ترکیه با ضربه فنی به پیروزی رسید اما در کشتی بعد مقابل حریف روس با ضربه فنی مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۱۰۰ + کیلوگرم نیز اشکان مردانی با ضربه فنی از سد هویار نیزبیتسکی از بلاروس گذشت، وی در دور دوم با ضربه فنی ایگنات داویدچیک از بلاروس را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نادار کورتانیدزه فرزند الدار کورتانیدزه قهرمان اسبق جهان و المپیک از گرجستان را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. مردانی در دیدار فینال با نتیجه ۸ بر یک اوماک عبداله از کشور ترکیه را شکست داد و قهرمان شد.

607

کد خبر: 837598

وب گردی

وب گردی