وجود مدارس کانکسی در نیشابور

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیشابور گفت : متاسفانه در شروع سال تحصیلی جدید در نیشابور ۳ مدرسه کانکسی داریم .

به گزارش ایسکانیوز، سید جواد قوامی نژاد شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد : متاسفانه در شروع سال تحصیلی جدید در شهرستان نیشابور ۳ مدرسه کانکسی داریم که امکان دارد تعداد این کانکس ها افزایش یابد .

وی افزود : ما در شهرک ها کمبود مدارس داریم و طبق قانون به ازای هر ۲۰ ساختمان یک مدرسه باید ساخته شود و در ابلاغیه سند تحول بنیادین باید مدیران شهری مدارس را بسازند و تحویل آموزش و پرورش دهند .

قوامی نژاد ابراز کرد : امسال در نیشابور ۱۷ مدرسه دوشیفته و ۱ مدرسه متوسطه اول دوشیفت داریم .

وی خاطرنشان کرد : ۱۰۰ مدرسه به سیستم گرمایشی شوفاژ مجهز شده است٬ ۲۱ هزار متر ایزوگام مدارس صورت گرفته است وبا توجه به شعار اقتصاد مقاومتی در تعمیر میز و نیمکت سه هزار میز و نیمکت تعمیر و قابل استفاده است .

به گزارش مهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیشابور گفت : در شهرستان نیشابور ۲۸ مدرسه داریم یک کلاس یا دو کلاس داریم که در آنها دانش آموزان مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد : در حال حاضر ۹۷ درصد دانش آموزان نیشابوری در مدارس ثبت نام کرده اند و در سامانه «سناد» استان ما رتبه خوبی داریم و حدود ۲۵ درصد ابلاغ های معلمان صادر شده است. قوامی نژاد گفت: در سال جاری بیش از ۳۰۰ نفر از معلمان به افتخار شهروندی ارشد یا بازنشستگی نائل می شوند و امسال ۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی نیشابور اضافه می شود .

902/900

کد خبر: 837703

وب گردی

وب گردی