استقبال علاقمندان یار مهربان از نمایشگاه کتاب البرز

هشتمین نمایشگاه کتاب استان البرز با فروش 360 میلیون تومان کتاب به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسکانیوز از موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، سیصد و سی و سومین نمایشگاه کتاب استانی و هشتمین نمایشگاه کتاب استان البرز از 19 تا 25 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

در این نمایشگاه 169 ناشر از سراسر کشور 32 هزار 557 عنوان کتاب را 115 غرفه به نمایش گذاشتند. 12 ناشر از استان البرز نیز به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور داشتند. مبلغ 250 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدید کنندگان توزیع شد.

در مدت 7 روز برگزاری نمایشگاه مبلغ 360 میلیون تومان کتاب توسط مردم خریداری شد. با هماهنگی های به عمل آمده بازدیدکنندگان از نمایشگاه می توانند تا 15 روز بعد از برگزاری با مراجعه به 5 کتابفروشی‌ ستاره البرز، نشریات فرهنگی مهندسی نوین، شهرکتاب کرج، انتشارات پیام نور و کتاب فروشی ققنوس در این استان نسبت به خرید کتاب با بن کارت‎های ارائه شده در نمایشگاه کتاب های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

برگزاری جلسات نقد و رونمایی کتاب، کارگاه‌های آموزش تکنیک‌های یادگیری سریع، مجموعه‌داری، داستان‌نویسی، تکنیک بالابردن توانمندی فردی، برگزاری جنگ شادی کتاب، جشن امضاء کتاب، تئاتر کودک با موضوع کتاب‌خوانی، برگزاری ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان، قصه‌گویی از جمله برنامه‌هایی بود که در بخش جنبی نمایشگاه کتاب استان البرز برگزار شد.

502

کد خبر: 837712

وب گردی

وب گردی