دستگیری عامل قتل در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: عامل قتل یک جوان که در جاده فیل‌خانه شهرستان نیشابور با ضربه چاقو مجروح و کشته شده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ حسین بیات مختاری عنوان کرد: ساعت 22:45 دقیقه 24 شهریور ماه جوانی غرق در خون مقابل یک تالار عروسی در محدوده جاده فیل خانه بر روی زمین افتاده بود، مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت اما علی‌رغم تلاش پزشکان وی بر اثر جراحت ناشی از چاقو خوردگی فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ادامه داد: در تحقیقات میدانی مشخص شد چهار نفر پس از مجروح کردن جوانی با چاقو از ناحیه گردن با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: با سرنخ به دست آمده، یکی از متهمین با رد زنی‌های پلیسی و اطلاعاتی در بلوار بعثت شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر شد. متهم 23 ساله در تحقیقات فنی و پلیسی با قبول بزه انتسابی اعتراف کرد « به اتفاق سه نفر دیگر از دوستانم با مقتول درگیر شدیم که با استفاده از چاقو به ناحیه گردن وی ضرباتی وارد کردیم و سپس متواری شدیم.» با مشخص شدن سایر همدستان وی دیگر متهمان نیز در عملیات جداگانه دستگیر شدند.

بیات مختاری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

902/900

کد خبر: 837751

وب گردی

وب گردی