ترکیب تیم والیبال بانوان ایران مشخص شد

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ترکیب 14 نفره تیم ایران برای حضور در رقابت های انتخابی زنان جهان در تایلند را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی رقابت‎های انتخابی زنان جهان در گروه ب آسیا از 29 شهریور تا 2 مهرماه به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار می‌شود.

رقابت‌های گروه ب انتخابی قهرمانی زنان جهان در آسیا با حضور تیم‌های ایران، کره شمالی، تایلند، کره جنوبی و ویتنام پیگیری می‌شود و دو تیم برتر سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2018 که به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود، به دست می‌آورند.

از قاره آسیا علاوه بر ژاپن به عنوان میزبان چهار تیم سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان سال 2018 را به دست می‌آورند که دو تیم دیگر نیز در مسابقات گروه الف به میزبانی قزاقستان مشخص می‌شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران 14 بازیکن انتخابی خود برای حضور در این رقابت ها را به قرار زیر اعلام کرد:

مهسا صابری، مهسا کدخدا، مینا روستا، ندا چملانیان، الهام فلاح، تهمینه درگزنی، فاطمه امینی، شبنم علیخانی، مونا دریس محمودی، هاله متقیان، زهرا بخشی، مونا آشفته، فاطمه حسنی و مهتا یحیی‌پور.

تیم ملی والیبال بانوان ایران روز چهارشنبه 29 شهریورماه در نخستین مسابقه خود به مصاف تایلند میزبان این رقابت ها می رود. کره شمالی، کره جنوبی و ویتنام دیگر حریفان ایران هستند که به ترتیب در روزهای 30، 31 شهریورماه و دوم مهرماه ملی پوشان کشورمان به مصاف آنان می روند.

602

کد خبر: 837764

وب گردی

وب گردی