جباری: این بی‌احترامی بدون جواب نمی‌ماند/ منتظر واکنش رسمی باشگاه استقلال هستیم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: منتظر هستیم باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام موضع کند تا ما هم مواضع خود را در این زمینه اعلام کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مجتبی جباری بعد از خروج از ساختمان باشگاه استقلال در خصوص دلایل حضورش همراه با سید مهدی رحمتی در باشگاه استقلال اظهار داشت: پندار توفیقی (معاون ورزشی باشگاه استقلال) به من و رحمتی پیامک داده و گفت ساعت 12 امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت مدیره حضور داشته باشیم ما نیز در باشگاه حاضر شدیم اما هیچ کسی را پیدا نکردیم و مجبور شدیم باشگاه را ترک کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود او و رحمتی از استقلال کنار گذاشته شده‌اند، گفت: منتظر هستیم باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام موضع کند تا ما هم مواضع خود را در این زمینه اعلام کنیم. کسی در این خصوص به ما پاسخگو نبوده و ما منتظر هستیم ببینیم چه پیش می‌آید.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که در 6 هفته گذشته بارها از منصوریان حمایت کرد و به نظر همه چیز خوب پیش می‌رفت اما چه اتفاقاتی افتاد که از استقلال کنار گذاشته شد، خاطرنشان کرد: اینها همه ظاهر داستان است و همانطور که اعلام کردم منتظر هستیم تا رسما در خصوص شرایط ما صحبت کنند تا من هم وقت کافی را بگذارم و در مورد خیلی از مسائل صحبت کنم. مطمئن باشید این بی‌احترامی بدون جواب نمی‌ماند و بعد از اعلام رسمی باشگاه استقلال خیلی مسائل را بازگو خواهیم کرد.

604

کد خبر: 837798

وب گردی

وب گردی