پذیرش بیش از ۲۱۰۰ دانشجو در دانشگاه خواجه نصیر

 معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: به منظور ارتقاء کیفی آموزش در دانشگاه خواجه نصیراز افزایش کمی دانشجو پرهیز شده است و برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ بیش از ۲۱۰۰ دانشجوی نو ورود در مقاطع مختلف در دانشگاه شروع به تحصیل خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمود احمدیان با اشاره به تلاش های معاونت آموزشی دانشگاه خواجه نصیر برای افزایش کیفیت آموزشی گفت: امسال ۱۱۷ نفر دانشجو در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد از استعدادهای درخشان هستند.

احمدیان گفت: برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶، تعداد ۶۴۵ نفر در مقطع کارشناسی، تعداد ۸۷۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و تعداد ۱۵۰ نفر در مقطع دکتری از طریق آزمون سازمان سنجش پذیرش شده اند.

وی همچنین با اشاره به افزایش رضایت دانشجویان از دوره های آموزش مجازی دانشگاه افزود: امسال حدود ۴۵۰ دانشجو نیز در مقطع کارشناسی ارشد در دوره های آموزش الکترونیکی به دانشگاه وارد می شوند.

احمدیان گفت: امسال دوره های مشترک دانشگاه خواجه نصیر با دانشگاه های خارجی افزایش داشته است.

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر گفت: باتوجه به جذب اعضای هیات علمی طی سال های گذشته در رشته های مختلف، هم اکنون نسبت استاد به دانشجو حدوداً ۱ به ۱۸ می باشد که بسیار خوب است.

وی با اشاره به ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده به صورت الکترونیکی گفت: همانند سال گذشته جهت سهولت دانشجویان، ثبت نام اولیه در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری صورت می گیرد.

کد خبر: 837854

وب گردی

وب گردی