دستگیری کارمندان اختلاس گر بانک در فارس به هنگام خروج از کشور

سرپرست پلیس آگاهی استان فارس گفت: سه نفر از کارمندان 2 بانک در این استان با شکایت نماینده حقوقی این بانک ها به جرم اختلاس 29 میلیارد و 646 میلیون ریال تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند که پس از شناسایی هنگام خروج از کشور دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محسن سروقد روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: در ارتباط با این پرونده اختلاس، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آکاهی استان فارس پس از بررسی های لازم پی بردند که این کارمندان در چند مرحله مرتکب 29 میلیارد و 646 میلیون ریال اختلاس از بانک ها شده اند.
وی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی این سه متهم در حالی که قصد داشتند از کشور خارج شوند، دستگیر شدند.
سرپرست پلیس آگاهی فارس در بخش دیگری از مطالب خود در مورد اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و میزان کشفیات این واحد اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح از ابتدای سال 96 تا کنون 813 میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال 95 بیانگر 26 درصد افزایش است.
سروقد افزود: همچنین در مدت پنج ماه نخست امسال (فروردین تا مرداد) 468 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از 81 میلیارد ریال در این استان کشف شد که در این زمینه فارس رتبه نخست کشور را در اختیار دارد.
وی، ارزش سوخت قاچاق کشف شده در پنج ماه نخست سال 95 را بیش از 64 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.
سرپرست پلیس آگاهی فارس، در مورد انهدام باند سارقان خودرو در شیراز گفت: از این باند که تاکنون هشت نفر از اعضای آن شناسایی و دستگیر شده اند 18 فقره سرقت خودرو مربوط به استان های تهران، البرز، بوشهر و فارس کشف و خودروهای مکشوفه پس از شناسایی مالباختگان و مالکانشان به آنها تحویل داده شد.

901

کد خبر: 837929

وب گردی

وب گردی