پایگاه «نقد داستان» رونمایی می‌شود

پایگاه «نقد داستان» وابسته به بنیاد شعر و ادبیات داستانی با حضور سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به مناسبت روز شعر و ادب فارسی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، پس از فعالیت موفق سایت «نقد شعر» و نقد و بررسی حدود 900 قطعه شعر از سروده‌های ارسالی شاعران جوان از اردیبهشت امسال در این پایگاه، وب‌سایت نقد داستان‌ نیز کار خود را آغاز کرده و روز سه‌شنبه شروع رسمی خود را با حضور نویسندگان، منتقدان و دکتر محمد سلگی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشن می‌گیرد.

سایت نقد داستان که با سردبیری احسان رضایی، نویسنده و روزنامه‌نگار فعالیت می‌کند، آناهیتا آروان، امیلی امرایی، جواد جزینی، نازنین جودت، رامبد خانلری، مصطفی خرامان، محمدرضا شرفی‌خبوشان، احسان عباسلو، کاوه فولادی‌نسب، علیرضا محمودی ایرانمهر، بهاءالدین مرشدی، مهام میقانی، سیدجواد یوسف‌بیک و حبیب یوسف‌زاده را به عنوان منتقد در کنار خود می‌بیند.

سایت نقد داستان، شامل بخش‌هایی نظیر نقد داستان‌های ارسالی کاربران، «منهای نقد» (خبرهای روز حوزه داستان‌نویسی) «به علاوه نقد» (مقالات آموزشی تولیدی و انتخاب شده) است و قابلیت مشارکت کاربران را نیز دارد. این سایت به نشانی www.naghdedastan.ir در دسترس است.

مراسم رونمایی از سایت نقد داستان، روز سه‌شنبه 28 شهریور از ساعت 14 تا 16 با متن‌خوانی منتقدان سایت و حضور علاقمندان در تالار حافظ برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 837934

وب گردی

وب گردی