تیم رباتیک واحد خمینی‌شهر در لیگ پرنده‌های هوشمند مسابقات چین سوم شد

تیم Horizon (هرزین) دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در مسابقات Rohotchallenge که در کشور چین برگزار شد، در لیگ پرنده های هوشمند مقام سوم مسابقات را به دست آورد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم Horizon دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر متشکل از علیرضا کاظمی، امید آرامیان، محمد نوربخش، ساسان جهانگیری و رضا رئیسی از دانشجویان رشته مهندسی مکانیک و الکترونیک است که پس از سال‌ها تحقیق و پژوهش درباره ربات های هوشمند به دستاوردهای علمی دست یافته است.

مسابقات Robotchallenge در زمینه رباتیک و توانایی هوشمند مصنوعی در کشورهای جهان با هدف ارتقای علم رباتیک و هوش مصنوعی در لیگ های مختلف برگزار می شود.

این دوره از مسابقات در کشور چین و شهر پکن با حضور 12 تیم قدرتمند جهان از قبیل آلمان، اتریش، چین، مکزیک، لغارستان و استرالیا به اجرا در آمد و لیگ های مختلفی مانند لیگ فوتبالیست ها، انسان نما، پرنده های هوشمند و پرنده های سرعتی در آن برگزار شد.

تیم Horizon دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی خمینی شهر با شرکت در لیگ پرنده های هوشمند پس از آلمان و اتریش موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شد.

مسابقات Robotchallege چین در بالاترین سطح علمی برگزار و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر پس از رقابتی سخت با تیم های مطرح جهان و حل «جلنج و چالش» این مقام را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و این تیم به مسابقات جهانی فرانسه اعزام خواهد شد.

کد خبر: 837957

وب گردی

وب گردی