برانکو روانشناس است/ باخت به پیکان به دلیل خستگی بازیکنان بود

پیشکسوت پرسپولیس به تمجید از برانکو پرداخت و گفت: در فصل گذشته هم در یکی دو مقطع تیم باشکست روبرو شد اما هر بار بلافاصله پس از آن اوج گرفت.

رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با شکست شب گذشته پرسپولیس برابر پیکان تشریح کرد: باید به بازیکنان حق بدهیم آن ها تحت فشار زیادی قرار دارند و خستگی در گام های آن ها کاملا مشهود بود.

او همچنین ادامه داد: ملی پوشان پرسپولیس در طول سال با کمترین استراحت بازی می کنند و طبیعی است که از نظر جسمانی با مشکلاتی روبرو شوند.

بازیکن سابق تیم ملی در ادامه با اشاره به این موضوع که زیر نظر برانکو کار نکرده ام اما از بازیکنانی که زیر نظر او کار کرده اند شنیده ام که از نظر روحی و روانی به شدت با بازیکنان کار می کند تاکید کرد: او یک روانشناس است و پرسپولیس بدون شک این شکست را به واسطه تجربه بالای برانکو جبران خواهد کرد، سال گذشته نیز در یکی دو مقطع تیم متحمل شکست شد اما بلافاصله اوج گرفت و نتایج بسیار خوبی گرفت، باخت شب گذشته هم اتفاقی رقم خورد و جبران خواهد شد.

شاهرودی در ادامه شرایط بازیکنان جایگزین در بازی دیشب را ضعیف توصیف کرد و تکمیل کرد: سیامک نعمتی و بشار رسن پایین تر از حد انتظار ظاهر شدند و نتوانستند جای خالی مسلمان و امیری را در زمین پر کنند، البته رسن در بازی های جام باشگاه ها به شدت برای پرسپولیس مثمر ثمر بوده است، و با توجه به اینکه او نیز بلافاصله پس از اتمام لیگ کشورش به ایران آمده و استراحت نکرده شرایطش طبیعی است و در آینده شرایطش بهتر خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه به تمجید از علیپور پرداخت و تاکید کرد: او در یزد بازیکن من بود و می دانم که بسیار تمرین پذیری است و در پرسپولیس هم بدون حاشیه کار می کند، او با وجود مهاجمان مطرح در پرسپولیس جایگاه مناسبی برای خودش ساخته است؛ البته در پرسپولیس همه تیم این گونه عمل می کنند و این موضوع با دوندگی بی امان آن ها در هر بازی مشخص است.

او در پایان با اشاره به بازی خوب پرسپولیس برابر الاهلی خاطرنشان کرد: بازی کردن با ده نفر در گرمای شدید ابوظبی برای تقریبا یک بازی کامل بسیار سخت است، و در واقع بخش زیادی از افت فنی بازی شب گذشته به دلیل تخلیه انرژی بازیکنان در آن بازی بود؛ با این حال این تیم پتانسیل بالایی دارد و می تواند از سد الهلال عبور کند.

606

کد خبر: 838072

وب گردی

وب گردی