رونمایی از پوستر مستندی درباره ابراهیم حاتمی کیا

پوستر «خواب ابراهیم» مستندی درباره ابراهیم حاتمی کیا رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فیلم، پوستر مستند «خواب ابراهیم» به کارگردانی محمود کریمی و تهیه‌کنندگی مهدی کریمی رونمایی شد.

طراحی پوستر این فیلم را بهراد جوانبخت برعهده داشته است. «خواب ابراهیم» از سی و یکم شهریور در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.

«خواب ابراهیم» مستندی است که مراحل تولید فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا را به تصویر کشیده است و کارگردان را در فرآیند ساخت فیلم سینمایی «چ» در مرکز توجه خود قرار می‌دهد.

«خواب ابراهیم» تلاش کرده است که از سیاق دیگر فیلم‌های پشت‌صحنه فاصله بگیرد و در قامت یک مستند مستقل ظاهر شود؛ این فیلم نگاه جدیدی است در به تصویر کشیدن آنچه از ذهن و زبان کارگردان فیلم «چ» در روایت زندگی دکتر مصطفی چمران گذشته و به ساخت این فیلم سینمایی انجامیده است.
|
«خواب ابراهیم» محصول سال 1392 بنیاد سینمایی فارابی است و چهار سال بعد از اکران فیلم سینمایی «چ»، از روز جمعه سی و یکم شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در گروه هنر و تجربه روی پرده می‌رود.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از : گروه تصویربرداران: محمود کریمی، سعید جعفریان، مهدی کشاورزی، مهرداد دعوتخواه، سید احسان محمدی، تدوین: محمود کریمی، صداگذاری: مهدی جمشیدیان، تصحیح رنگ: محراب مشهدبان، روابط عمومی: سعیده الله دادی، محصول بنیاد سینمایی فارابی.

501

کد خبر: 838081

وب گردی

وب گردی