«نفس» در راه جشنواره فیلم های عربی توبینگن

فیلم سینمایی «نفس» در تازه ترین حضور بین المللی خود به سیزدهمین جشنواره فیلم های عربی توبینگن راه یافت و قرار است در بخش «پنجره ای به جهان اسلام» نمایش داده شود.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، «نفس» تازه ترین اثر سینمایی نرگس آبیار در ادامه حضور خود در عرصه بین الملل، قرار است در سیزدهمین جشنواره فیلم های عربی توبینگن که در کشور آلمان برگزار می شود، نمایش داده شود.

جشنواره فیلم های عربی توبینگن از تاریخ ۱۴ تا ۲۲ مهرماه برگزار می شود که فیلم «نفس» در بخش «پنجره ای به جهان اسلام» روی پرده می رود.

فیلم سینمایی «نفس» به تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی و ابوذر محمدی تولید شده است و پخش بین الملل این فیلم به عهده محمد اطبایی است.

«نفس» روایتگر زندگی چهار کودک با نام های بهار، نادر، کمال و مریم است که دنیایی پر از رویاهای زیبای کودکانه دارند و قرار است این رویاها رنگ حقیقت به خود بگیرد. فیلم در حال و هوای شرایط پر تنش سال های ۵۷ تا ۶۲روایت می شود و تمرکزی خاص بر رفتارهای مردم آن دوران دارد.

مهران احمدی، پانته‌آ پناهی ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، جمشید هاشم پور و ساره نورموسوی بازیگران این فیلمسینمایی هستند.

501

کد خبر: 838111

وب گردی

وب گردی