نمایندگان موی تای ایران با یک پیروزی و یک شکست آغاز کردند

نمایندگان موی تای ایران امروز دوشنبه با یک پیروزی و یک شکست کارزار خود را در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و اقیانوسیه آغاز کردند.

به گزارش ایسکانیوز از کمیته ملی المپیک، امیر حسین کمری در وزن منهای ٥٤ نخستین نماینده موی تای ایران برابر بیراموف از ترکمنستان به روی رینگ رفت که در سه راند مبارزه توانست با نتیجه ٣٠ بر ٢٨ راهی دور بعدی شود.
مسعود عبدالملکی در وزن منهای ٦٣.5 کیلو گرم با ساپ مانی از تایلند و دارنده ٤ طلای جهانی مبارزه کرد که وی با نتیجه ٣٩ بر ٢٨ مبارزه را واگذار و از دور رقابت ها خارج شد.
تیم ملی موی تای ایران در این رقابت ها ٨ نماینده مرد و ٤ نماینده زن دارد که در ادامه این رقابت ها عصر امروز چهار موتای کار کشورمان به روی رینگ خواهند رفت.
همچنین ٤ موی تای کار زن کشورمان نیز عصر فردا- سه شنبه به مصاف حریفان می روند.
امیر حسین کمری که با غلبه برنماینده میزبان به دور بعدی این رقابت ها راه یافت، گفت: مبارزه نخست آن هم برابر نماینده میزبان که از حمایت تماشاگران برخوردار بود، همیشه سخت است که من برای پیروزی اول بر فضای حاکم بر سالن غلبه کردم.
موی تای کار وزن منهای 54 افزود: فکر نمی کردم سطح رقابت ها تا این حد بالا باشد. کشورهای شرکت کننده در این دوره از بازی ها بهترین های خود را اعزام کرده اند و همه به دنبال طلا و افزایش رده کشور خود هستند.
کمری خاطر نشان کرد: مبارزه بعدی من با نمایندگانی از چین تایپه یا ازبکستان است و مهم به روی سکو رفتن است.
پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا با حضور نمایندگان ورزشی 49 کشور از قاره آسیا و اقیانوسیه در عشق آباد برگزار می شود. در این دوره از رقابت ها 24 تیم از اقیانوسیه برای نخستین بار در این بازی‌ ها حضور دارند.
کاروان ورزشکاران ایران که به نام شهید مدافع حرم محسن حججی نامگذاری شده با 214 ورزشکار (115مرد و 66زن ) به این رقابت ها اعزام شده است.
بر این اساس، نمایندگان ورزشی ایران در 20 رشته فوتسال، تنیس روی میز، کیک بوکسینگ، موی تای، سامبو، کوراش، جوجیتسو، بولینگ و بیلیارد، دوچرخه سواری، دوومیدانی، شنا، وزنه برداری، کشتی آزاد و فرنگی ، کشتی پهلوانی، کشتی با کمربند (آلیش)، بسکتبال سه در سه، تکواندو، سوارکاری و شطرنج مسابقه می دهند.
کاروان ایران با 82 ورزشکار در چهارمین دوره بازی ‌های داخل سالن آسیا در کره جنوبی با سه مدال طلا، 6 نقره و دو برنز در رده ششم ایستاد.

607

کد خبر: 838185

وب گردی

وب گردی