حضور مسئولان و کارشناسان محیط‌زیست در باغ‌وحش باغلارباغی

در پی انتشار گزارش مهر درباره وضعیت نامساعد حیوانات باغ‌وحش باغلارباغی تبریز، مسئولان و کارشناسان اداره کل حفاظت از محیط آذربایجان شرقی در محل حضور یافته و بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، داود غنی پور، رئیس اداره محیط طبیعی اداره کل گفت: در پی گزارشات به دست آمده بازدیدی با حضور کارشناسان حفاظت محیط زیست استان و مجتمع باغلارباغی داشتیم که ضمن بازدید و اطمینان از سلامت حیوانات در خصوص مدیریت بهتر آن تبادل نظر و تذکرات لازم نیز در این خصوص داده شد.
وی گفت : رفع موانع گازکشی محوطه و قفس حیوانات برای ایجاد گرما در زمستان و تامین آب برای آبیاری درختان آن از جمله این موضوع ها بود که قرار بر این شد مدیریت باغ وحش این مشکلات را تا شروع فصل سرما حل نماید.
غنی پور گفت : فضای سبز خوب و زیبای باغلارباغی احتیاج به آبیاری منظم دارد که در حال حاضر به صورت کامل انجام نمی گردد و امیدواریم با همکاری شهرداری کلانشهر تبریز و آب منطقه ای استان این مشکل نیز حل شود.
رئیس اداره محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در پایان با تقدیر از حساسیت شهروندان نسبت به مسائل حیات وحش گفت: بازدید های دوره های از مراکز نگهداری حیات وحش استان به صورت منظم توسط کارشناسان اداره کل انجام می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه اهمال کاری در نگهداری گونه ها به شدت برخورد می گردد.

901

کد خبر: 838234

وب گردی

وب گردی