تعجب هواداران از رانندگی منشا/ تذکر برانکو به سرخ‌پوشان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، اشتباهات فنی بازیکنان را در تمرین امروز به آنها گوشزد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تمرین ریکاوری تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل پیکان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز (دوشنبه) از ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* قبل از شروع تمرین چند تن از هواداران خانم برای تماشای تمرین به محل ورزشگاه آمده بودند که از طرف حراست ورزشگاه اجازه ورود پیدا نکردند.

* رانندگی گادوین منشا مهاجم خارجی پرسپولیس مورد توجه هواداران قرار گرفت و تعجب آنها را در پی داشت.

* هواداران پرسپولیس مقابل درب ورزشگاه منتظر بازیکنان بودند که چند تن از آنها با مهدی طارمی عکس سلفی گرفتند.

* تمرین با صحبت‌های برانکو آغاز شد و سرمربی پرسپولیس اشتباهات فنی بازیکنان را به آنها گوشزد کرد. سرمربی پرسپولیس در صحبت‌های خود به بازیکنان اعلام کرد که آنها اشتباهات زیادی داشتند و باید این بازی را فراموش کنند و خود را برای بازی‌های دشوارتر مقابل سپاهان و الهلال آماده کنند.

* بازیکنان با حرکات کششی و نرمشی تمرین خود را آغاز کردند وسپس به کارهای هوازی و تعادلی پرداختند و در ادامه تمرین نیز به 4 گروه تقسیم شدند و به بازی سپک‌تاکرا مشغول شدند که در این تمرین بازیکنان مدام با هم شوخی می‌کردند و کری نیز بین آنها وجود داشت. در تمرین امروز پرسپولیس سرخپوشان تمرین شاد و مفرحی را پشت سر گذاشتند و خود را برای بازی با سپاهان آماده کردند.

* پدر علی علیپور مهاجم پرسپولیس امروز در تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرده بود.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس که گفته شده بود روز گذشته دچار مصدومیت شده ظاهراً مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد و امروز همپای بازیکنان تمرین کرد.

* سید جلال حسینی مدافع پرسپولیس به دلیل مصدومیت به تمرین اختصاصی روی آورد.

* تمرینات پرسپولیس برای دیدار مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

604

کد خبر: 838270

وب گردی

وب گردی