پرتاب کاشی توسط هواداران شهرداری!/ بازیکنان نساجی در زمین حبس شدند

در حاشیه دیدار شهرداری ماهشهر و نساجی مازندران، اتفاقات ناگواری رخ داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و نساجی قائمشهر از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول به میزبانی تیم شهرداری برگزار شد. نساجی با گلی که در دقیقه 5+90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، موفق شد بازی را 2-2 مساوی کند و با یک امتیاز راهی مازندران شود.

پس از پایان مسابقه اما کادر فنی و تعدادی از بازیکنان شهرداری ماهشهر، به خاطر پنالتی نساجی و زمان تلف شده که توسط داور اعلام شد، اعتراضات شدیدی به داور کردند. هواداران شهرداری هم از روی سکوها، اقدام به پرتاب کاشی به زمین کردند و اعضای تیم نساجی و تیم داوری حدود 30 دقیقه در زمین ماندند.

پس از اینکه امنیت فراهم شد و هواداران شهرداری ماهشهر ورزشگاه را ترک کردند، اعضای تیم نساجی و تیم داوری به رختکن رفتند. در این زمان چند هوادار خاطی دیگر قصد هجوم به رختکن نساجی را داشتند که با دخالت نیروی انتظامی، این غائله خاتمه یافت. اعضای تیم نساجی هم در این مدت در رختکن حبس شده بودند.

مهدی پاشازاده سرمربی نساجی و چند بازیکن این تیم حدود 40 دقیقه پس از پایان مسابقه به خاطر پرتاب کاشی، نتوانستند به رختکن تیم خود بروند.

604

کد خبر: 838291

وب گردی

وب گردی