شیشه عمر منصوریان به دستان قلعه نوعی می شکند؟/ بدترین شروع تاریخ استقلال رقم خواهد خورد؟

در حساس ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر استقلال میزبان ذوب آهن اصفهان است؛ منصوریان در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و باید به هر ترتیب از سد ذوب آهن عبور کند؛ از طرفی ذوب آهن با قلعه نوعی هفته گذشته با شش گل استقلال خوزستان را شکست داده و برای این بازی کاملا آماده به نظر می رسد و این کار را برای استقلال سخت تر می کند.

چهار شنبه 28 شهریور

ورزشگاه آزادی تهران

ساعت 20:00

تیم داروی: پیام حیدری – محمدرضا ابوالفضلی – مهدی عالیقدر – وحید کاظمی – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

استقلال در چنان بحرانی قرار گرفته که به چیزی بیش از یک برد برابر ذوب آهن نیاز دارد؛ این روز ها منصوریان به شدت تحت فشار است و حتی سر سخت ترین هوادارانش هم دیگر علاقه ای به حمایت از او نشان نمی دهند؛ کسب تنها چهار امتیاز از شش بازی آن هم در حالی که تنها یک گل زده به نام این تیم ثبت شده نشان دهنده اوضاع نابسامان این تیم است؛ استقلال در آخرین بازی خود نیز با حساب دو برصفر برابر پارس جم جنوبی مغلوب شد و در حال حاضر تنها با احتساب تفاضل گل در قعر جدول قرار نگرفته است.

امیر قلعه نوعی پر افتخار ترین مربی لیگ برتر در حالی در برابر استقلال قرار خواهد گرفت که تمام قهرمانی های این تیم در تاریخ لیگ برتر توسط خود او به دست آمده و ممکن است در بازی این هفته هم بسته به نتیجه ای که برابر تیم سابقش می گیرد باعث تغییر کردن سرنوشت استقلال شود؛ شاگردان قلعه نوعی در هفته گذشه موفق شدند با شش گل استقلال خوزستان را در هم بکوبند و با آمادگی کامل گام به این دیدار بگذارند. ذوب آهن در این دیدار رجب زاده علی حمام را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی استقلال

حسین حسینی، روزبه چشمی، پادوانی، آرمین سهرابیان، خسرو حیدری، امید نورافکن، فرشید باقری، سرور چپاروف، علی قربانی، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری.

ترکیب احتمالی ذوب آهن

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، دانیال اسماعیلی فر، اسماعیل شریفات، سید محمد ستاری و حمید بوحمدان.

606

کد خبر: 838448

وب گردی

وب گردی