همه پرسی اقلیم کردستان ساماندهی اسرائیل جدید در منطقه است

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت:همه‌پرسی اقلیم کردستان که در حقیقت ساماندهی اسرائیل جدید در منطقه است را بررسی می‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرحی دو فوریتی کمیسیون سیاسی و اجتماعی که تبدیل به سه کمیسیون اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می‌شود را بررسی می کنیم.

وی افزود: افزایش تعداد اعضای کمیسیون سیاسی و کمیسیون پاسداری از ولایت فقیه و همچنین طرحی از کمیسیون اصل 170 و 109 نیز آمده است و اگر فرصت شد وارد بحث اصلاح آیین‌نامه انتخابات خبرگان نیز خواهیم شد.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: این چند طرحی است که امروز و فردا بررسی می شود و پنج شنبه نیز زیارت مرقد امام خمینی(ره) به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های ایشان و پس از آن دیدار با مقام معظم رهبری انجام خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید حوزه‌ها، دانشگاه‌ها و همچنین هفته دفاع مقدس و مسائلی که در جهان اسلام می‌گذرد را مورد بحث قرار می دهیم و موضع‌گیری ها سبب هم افزایی خواهد شد و دنیا خواهد فهمید که مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه پیروی از اهداف بلند انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری همصدا هستند.

وی در پایان گفت: موضوع میانمار و همه پرسی در اقلیم کردستان که در حقیقت ساماندهی یک اسرائیل جدید در منطقه است را در این اجلاس بررسی خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

302

کد خبر: 838516

وب گردی

وب گردی