کسانی که دم از حقوق بشر می زنند چرا سکوت کرده اند ؟

دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در مراسم اعتراض به نسل کشی در میانمار گفت : به دلیل اعتراض نسل کشی و آزار اذیت مسلمانان میانمار، صبح امروز عده ای از دانش آموزان اتحادیه انجمن اسلامی به نشانه اعتراض مقابل دفتر سازمان ملل متحد تهران تجمع کرده اند.

حامد علامتی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص نسل کشی مردم مسلمان میانمار و حمایت از مردم مظلوم میانمار و محکومیت از این نسل کشی گفت :امروز انجمن های اسلامی مدارس سراسر شهر تهران با تجمع در روبروی دفتر سازمان ملل متحد تهران این حرکت ظالمانه و غیر انسانی را محکوم کرده اند.
وی ادامه داد: قصد از این تجمع حمایت از مردم میانمار، به ویژه کودکان و نوجوانان ،تجاوز به زنان و محکومیت رژیم سفاک میانمار که در راس آنها فردی است که جایزه صلح نوبل را دریافت کرده است.
دبیر کل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان افزود:ما به همراه دانش آموزان در روبروی دفتر سازمان ملل متحدتجمع کردیم تا بگوییم، اولا این جنایت وحشتناک را محکوم کرده و اینکه مردم ایران به فرموده رهبر معظم انقلاب در کنار همه ملت های مظلوم و ستمدیده است ، ثانیا اعتراض کنیم به سازمان های جامع بین الملل این سازمان ها به جای اینکه به مردم مظلوم میانمار کمک کنند،متاسفانه کمک که نمی کنند هیچ بلکه از این حرکت ظالمانه حمایت می شود.
علامتی افزود :دولت های غربی و حتی شرقی به جای محکوم کردن نسل کشی مسلمانان میانمار، از این کار وحشیانه حمایت می کنند.دانش آموزان از دولت با حرکت های سیاسی ، انفورماتیک و از سران کشورهای اسلامی خواستار حمایت از مردم میانمار هستند و از سران قوه قضائیه می خواهیم که برای جلوگیری ازاین اقدام وقیحانه از بخش بین الملل وارد بشود و حمایت قضائی و محکومیت قضائی انجام بشود.
مرتضی عزیزی دانش آموز پایه یازدهم یکی از دانش آموزان حاضر در این تجمع در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص نسل کشی مسلمانان مردم میانمار گفت :افرادی که این کار ظالمانه را انجام می دهند از صفت انسانی برخودار نیستند و صفت حیوانی به خودشان گرفتند و کسانی که دم از حقوق بشر می زنند مثل،آمریکا ، انگلستان یا برخی از کشورهای غربی با وجود اینکه نسل کشی در میانمار مشاهده می کنند، دم نمی زنند.
مرتضی ادامه داد: من عضو اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان هستم این اتحادیه پرورش یافته نهضت امام خمینی(ره)است یکی از آرمان های حضرت امام این بود که از همه مظلومان جهان دفاع شود و با ظالمان جهان مبارزه کنند، نکته ای که باید در نظر گرفت این است که امام خمینی قومیت را در نظر نمی گرفت و ایشان با ظالمان مبارزه و مظلومان را حمایت می کرده اند و ما همه همان کاری را می کنیم که حضرت امام فرموده اند.


خبرنگار : حسین طالبی
706

کد خبر: 838520

وب گردی

وب گردی