دیدار استقلال و پیکان را در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می کنیم/ هدف سیاه جامگان کسب رتبه تک رقمی است

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: قرار بر این شده که بازی هفته هشتم سیاه جامگان مقابل پیکان را در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کنیم.

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: قرار بر این شده که بازی هفته هشتم سیاه جامگان مقابل پیکان را در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کنیم.البته به دلیل اینکه هر 12 روز یک بار می توان از زمین ورزشگاه استفاده کرد بازی با گسترش را نمی توانیم در این مکان برگزار کنیم و فکر کنم بازی با استقلال هم در این ورزشگاه برگزار کنیم.

وی افزود: ما برنامه ویژه ای برای هواداران سیاه جامگان در نظر گرفتیم و قرار است قبل از بازی با پیکان در ورزشگاه امام رضا(ع) مراسم سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) را برگزار کنیم.

عباسی ادامه داد: از نتایجی که بدست آورده ایم راضی هستم و در جایگاه خوبی قرار گرفتیم و اگر در هفته های اخیر بدشانسی نمی آوردیم و در دقایق پایانی بازی گلی را دریافت نمی کردیم در بالای جدول بودیم.

عباسی خاطرنشان کرد: هدفمان کسب رتبه تک رقمی در جدول لیگ برتر است و امسال با شرایطی که در تیم ایجاد کردیم وضعیتمان بهتر است و گمان می کنم به خواسته ای که داریم برسیم.

600

کد خبر: 838613

وب گردی

وب گردی