شاکری: ورزشگاه امام رضا (ع) شرایط یک میزبانی خوب را دارد/ پاداش ها پرداخت شده است

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:ورزشگاه امام رضا (ع) از امکانات خوبی برخوردار است، امیدوارم هرچه سریعتر بازی های ما به این ورزشگاه منتقل شود.

یونس شاکری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص شرایط تیمش در رقابت های لیگ برتر بیان کرد: تیم ما درحال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد، در دیدار برابر تراکتورسازی می توانستیم برنده باشیم و سه امتیاز خارج از خانه را کسب کنیم؛ اما با گلی که در دقایق پایانی دریافت کردیم امتیاز را با حریف تقسیم کردیم. گلی که خوردیم روی یک اشتباه بود و متاسفانه فرصتی برای جبرانش نداشتیم.

وی ادامه داد: در هفته هفتم در دیداری خانگی به مصاف گسترش فولاد، دیگر نماینده تبریزی خواهیم رفت؛ تمام تلاشمان بر این است در این بازی پیروز میدان باشیم و سه امتیاز کامل را از آن خود کنیم تا شرایط تیم مان در لیگ و جدول رده بندی بهتر شود. گسترش تیم خوبی است ولی هدف ما تنها کسب امتیاز کامل این دیدار است؛ ما دو بازی خانگی پشت سرهم داریم در مشهد داریم و باید از فرصت میزبانی بهتر بهره را ببریم.

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص میزبانی در ورزشگاه امام رضا (ع) عنوان کرد: طبق برنامه های اعلام شده این هفته هم ما در ورزشگاه ثامن میزبان گسترش فولاد خواهیم بود و در ادامه رقابت ها از این استادیوم استفاده خواهیم کرد. ورزشگاه امام رضا (ع) از امکانات خوبی برخوردار است، جو ورزشگاه، دسترسی هواداران، امکانات رفاهی و... همه شرایط را برای یک میزبانی خوب دارد. امیدوارم هرچه سریعتر بازی های ما به این ورزشگاه منتقل شود.

شاکری در خصوص اوضاع مالی و هدف تیم در خاتمه افزود: شکرخدا مشکل مالی چندانی وجود ندارد؛ پاداش های دیدار با تراکتورسازی هم پرداخت شده است. هدف ما در این لیگ کسب رتبه تک رقمی است؛ همه ما تلاشمان بر این است در پایان لیگ موفق شویم و در رده خوبی قرار داشته باشیم.

601

کد خبر: 838624

وب گردی

وب گردی