کسب مقام اول مسابقات کشوری سازه ماکارانی توسط دانشجویان سما واحد دماوند

در دومین دوره مسابقات کشوری سازه ماکارانی به میزبانی دانشگاه کاشان، دانشجویان سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند موفق به کسب مقام اول در بخش سازه سنگین شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از واحد دماوند، تیم مالان سما واحد دماوند در دومین دوره مسابقات سازه ماکارانی دانشگاه کاشان شرکت کرد و در بخش سازه سنگین توانست با تحمل 100/832 کیلوگرم بار، مقام اول مسابقه در سازه سنگین را با اقتدار کامل کسب کند.

حسن اسدالهی معاون پژوهش و فناوری واحد دماوند در خصوص چگونگی شرکت در مسابقه و مقام کسب شده گفت: این دوره از مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و 60 تیم از دانشگاه های مختلف دولتی و آزاد در آن به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد:تیم مالان که متشکل از سه دانشجوی مقطع کاردانی معماری آموزشکده سما واحد دماوند بود،پس از پذیرش در دانشگاه کاشان،راهی مسابقات شد.

علیرضا جعفری دانشجوی رشته معماری و سرپرست تیم نیز در خصوص مراحل برگزاری مسابقه اظهار داشت: در روز برگزاری مسابقه،توزین سازه ها با ترازوی دیجیتال صورت پذیرفت؛ سپس قرعه کشی تیم برای بارگذاری سازه و تحویل کارت و مدارک و در نهایت تحویل برچسب کد ساز انجام شد و سازه واحد دماوند با کد 120 در مسابقه شرکت کرد.

جعفری گفت:تیم مالان در جهت بارگذاری سازه سنگین خود داوطلب شده و پس از وزن نهایی و کسب اجازه داوران توانست با تحمل 100/832 کیلوگرم بار، مقام اول مسابقه در بخش سازه سنگین را کسب و پرچم دانشگاه آزاد دماوند را با اقتدار کامل در شهر و دانشگاه کاشان برافرازد.

علیرضا جعفری سرپرست،سعید سهرابی پور نماینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند موسی حسینی و محسن حسینی اعضای تیم آموزشکده سما واحد دماوند را تشکیل می دادند.

کد خبر: 838673

وب گردی

وب گردی