تشرف مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور به آستان مقدس شاهچراغ(ع)

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشورظهر امروز به حرم مطهر احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام مشرف شدند و ضمن زیارت مضجع شریف این امامزاده جلیل القدر با جمعی از مسئولین حرم مطهر در این بارگاه منور دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، در ابتدای این دیدار دکتر علی اکبرولایتی ضمن ابراز خرسندی از زیارت حرم مطهر سیدالسادات الاعاظم حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) و تمجید از روند توسعه و گسترش فعالیت های حرم مطهر در حوزه های مختلف، سلام گرم و صمیمانه ی خویش را به تولیت معظم آستان مقدس و مردم شریف استان فارس ابلاغ کردند.
در این دیدار دکتر محمدرضا محمدجانی معاون پژوهش و فناوری اطلاعات آستان مقدس اظهار داشت: همین که فردی دانشگاهی لباس خادمی آستان مقدس را به عنوان معاون پژوهش بر تن کرده، نشانه روشن اشتیاق مجموعه مدیریتی حرم مطهر جهت تعامل گسترده بین این بارگاه منور و دانشگاه می باشد.
در ادامه این دیدار دکترمحمدجانی پیرامون فعالیت های فرهنگی - پژوهشی حرم مطهر و ظرفیت ها و منابع غنی و گسترده کتابخانه و موزه حرم مطهر گزارش مبسوطی ارائه کرد.
همچنین در این دیدار محمدمهدی سرفراز شکوهی، مدیر روابط عمومی آستان مقدس احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، حرم مطهر را دارای ظرفیت های چشمگیری جهت تعامل گسترده علم و دین در جنوب کشور دانست و گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای حرم مطهر را در حوزه های مختلف ارائه کرد.
وی گفت: حجم فعالیت های صورت گرفته در حرم مطهر در حوزه های مذهبی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و عمرانی پس از انتصاب حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب به عنوان تولیت معظم آستان مقدس احمدبن موسی الکاظم(ع) و تاکیدات ایشان پیرامون تکریم حقوق زائران و خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به زائران و مجاوران حرم مطهر در حوزه های مختلف، رشد قابل ملاحظه و چشمگیری داشته است.

کد خبر: 838674

وب گردی

وب گردی