علی قاضی: باکمک های سلطانی فر ورزش بانوان پیشرفت چشمگیری داشته است

سرپرست نایب رئیس فدراسیون گلف بانوان گفت: حمایت هایی که از ورزش گلف شد باعث شد این رشته ورزشی بیشتر طرفدار پیدا کند.

نفیسه علی قاضی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص مسابقات لیگ یک بانوان در رشته گلف گفت: این دوره از مسابقات 2 تا 4 مهرماه در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود. تیم‌ها از جمعه (31 شهریورماه) در خوابگاه ها مستقر خواهند شد و از روز شنبه(1 مهرماه) تمرین تیم‌ها برای مسابقه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره 11 تیم اعلام آمادگی کردند، تیم‌هایی از استان‌های اردبیل، اصفهان، همدان، لرستان، قم، مازندران، خوزستان، کرمانشاه، چهار و محال بختیاری و استان تهران که با دو تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند. نکته قابل توجه استقبال خوب از این دوره از مسابقات است، با فاصله کمی که مسابقات لیگ اعلام شده است 11 استان اعلام آمادگی کردند. این مورد به ما ثابت کرده است که استقبال بانوان کشورمان از ورزشی مثل گلف چقدر زیاد شده است. با توجه به این استقبال بانوان در حوزه گلف و فعالیت های آن ها باید بتوانیم برنامه‌ریزی‌های خوبی برای آموزش و تهیه امکانات استان های مختلف انجام دهیم.

سرپرست نایب رئیس فدراسیون گلف بانوان افزود: در حال حاضر ما در تیم های فعال در لیگ تیم هایی داریم که از استان های دیگر بازیکن جذب کرده اند، همه این ها برای افزایش سطح بازی و بالابردن کیفیت بازی گلف است؛ این برای ما نقطه عطفی است و نشان می‌دهد استانهایمان چقدر به رشد ورزش گلف تمایل دارند.

علی قاضی درمورد هزینه های این دوره و جوایز عنوان کرد: طبق معمول گذشته، این دوره هم مثل مسابقات کشوری جوایزی خواهد داشت. هزینه های تغذیه، اسکان برعهده فدراسیون است. تدبیر فدراسیون و برنامه ریزی ها براین است که ورزشکاران ما بیایند استفاده حداکثری را داشته باشند. تنها هزینه ایاب و ذهاب برعهده شرکت کننده هاست.

وی در خاتمه بیان کرد: جای دارد از همینجا به مسعود سلطانی فر تبریک بگویم که در دور دوم با رای حداکثری وزیر ورزش شدند. ما خداراشکر می کنیم، از زمانی که محمدی به عنوان معاون وزیر امور بانوان منصوب شد ورزش بانوان پیشرفت چشمگیری داشت؛ به خصوص حمایت هایی که از ورزش گلف شد باعث شد این رشته ورزشی بیشتر طرفدار پیدا کند. گلف ورزشی است خانوادگی؛ خانواده ها می توانند به ورزشگاه ها بیایند این ورزش را از نزدیک تماشا کنند. امیدواریم مایحتاج بیش از پیش در مورد ورزش گلف صورت بگیرد.

601

کد خبر: 838773

وب گردی

وب گردی