برپایی نمایشگاه نقاشی و نقاشی‎خط در نیاوران

نمایشگاه آثار نقاشی و نقاشی‎خط علیرضا و شاهین اسکندری، جمعه ۳۱ شهریور ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود.

به گزارش ایسکانیوز از فرهنگسرای نیاوران، نمایشگاه آثار نقاشی و نقاشی‌خط علیرضا اسکندری و شاهین اسکندری از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران در حالی برپا می شود تا تفاوت آثار دو نسل در این نمایشگاه به نمایش در آید.

علیرضا اسکندری از شاگردان محمود فرشچیان، رحیم ناژفر، مجید مهرگان و حسین تنکابنی بوده که تاکنون آثارش در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور به نمایش درآمده است.

شاهین اسکندری فرزند وی نیز پس از ۱۶ سال فعالیت حرفه‌ای برای نخستین بار آثار خود را به نمایش می‌گذارد. در این نمایشگاه علیرضا اسکندری به همراه شاهین اسکندری، ٦٠ اثر از آثار خود را که در سه سال اخیر به اجرا در آمده است، در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

شباهت‌ها و تفاوت‌های آثار این دو نسل و تکنیک‌های متفاوت و خلاقانه آنها برای نمایش و ارایه آثار نوین، از ویژگی‌‌های نمایشگاه این پدر و پسر است.

علاقمندان می‌توانند برای دیدن این آثار در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ الی ۲۰ به گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

502

کد خبر: 838778

وب گردی

وب گردی