پیام رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت آغاز سال تحصیلی

دکتر سید حسن صدوق، رئیس دانشگاه شهید بهشتی با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی۹۷-۹۶ را به کارکنان، استادان و دانشجویان این دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز در پیام رئیس دانشگاه شهید بهشتی آمده است:

اکنون که در آستانه سال تحصیلی جدید قرار گرفته‌ایم، شروع فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه را به همکاران محترم هیئت علمی، همکاران سطوح مختلف کارمندی و همه کارکنان خدوم صمیمانه تبریک می­گوییم. شادمانی خود را از دیدار مجدد با دانشجویان و به ­ویژه دانشجویان جدیدی که با موفقیت در آزمون سراسری به ما پیوسته­ اند، ابراز می­داریم و برایشان آرزوی توفیق در عرصه علم و دانش و پژوهش داریم.

از خداوند قادر متعال استعانت می­نمائیم به همه ما به عنوان خانواده بزرگ دانشگاه شهید بهشتی تندرستی و نشاط عطا فرمایند تا همه توان و تلاش خود را در ارتقا و پیشرفت و بالندگی این نهاد بزرگ علمی کشور به ­کار گیریم، باشد که دانشگاه شهید بهشتی بازهم جایگاه شایسته ­تری را در عرصه دانش، آموزش و پژوهش در راستای توسعه پایدار کشور، توأم با شکوفائی فرهنگی و معنوی از آن خود نماید.

ناگفته پیداست که در این جهاد مقدس، همکاری و همدلی همه ما اعم از استادان معزز، کارشناسان، مسئولان آزمایشگاه­ها، کارمندان و کارکنان و به ویژه دلبستگی توأم با انگیزه و امید به آینده دانشجویان عزیز ما، به عنوان بازیگران اصلی عرصه دانش پژوهی، نیل به آرمان­های سترگ را در این نهاد بزرگ علمی آسان می ­کند.

کد خبر: 838781

وب گردی

وب گردی