با  استاندار کنونی مشکلی نداریم

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که استاندار کنونی همدان با نمایندگان بسیار هماهنگ است، گفت: ما با آقای استاندار مشکلی نداریم اما این امکان وجود دارد که نمایندگان گزینه ای را پیشنهاد دهند.

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین رایزنی های مجمع نمایندگان استان درباره انتخاب استاندار در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: مجمع نمایندگان منتظر نظر وزیر کشور هستند.

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان تاکنون هیچ نشستی با وزیر کشور برای انتخاب استاندار نداشتند.

نماینده مردم همدان تصریح کرد: مجمع نمایندگان باید با وزیر جلسه برگزار و مسائل را ارزیابی کنند زیرا معمولا موضوع انتخاب ها بحث معنای انتخاب یک گزینه نیست، انتخاب میان افراد است، گزینه ها را باید مورد ارزیابی قرار داد تا گزینه بهتر انتخاب شود.

حاجی بابایی در پاسخ به این سوال که آیا مجمع نمایندگان بر روی گزینه ای صحبت کرده اند یا خیر، گفت: تا به کنون بحث جدی در رابطه با انتخاب استاندار نداشته ایم.

وی با بیان این که آقای نیکبخت با نمایندگان بسیار هماهنگ است، گفت: ما با آقای استاندار مشکلی نداریم اما ممکن است برخی از نمایندگان حرفی داشته و گزینه ای را پیشنهاد دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس درخصوص چالش های این شهر از قبیل شلوغی ورودی های شهر و آلودگی هوا و حل این معضلات گفت: سال 87 پیگیر این معضلات بودم که به عنوان کلانشهر مطرح شد اما بسیار کم به آن پرداخته شده است.

وی ادامه داد: در چند روز اخیر شورای شهر بر روی انتخاب شهردار بحث کرده اند و حرف اول این گونه پروژه ها را شهردار می زند، بنابراین باید شهرداری انتخاب شود تا قدش به اندازه قد کلانشهر باشد و افراد کارآمد را معرفی کنیم.

حاجی بابایی با بیان این که باید طرح های اقتصادی را در ورودی های شهر تعریف کنیم، افزود: یکسری از طرح ها از جمله ورودی تهران، ورودی جنوب و یا غرب اجرا شده اما این قلبی که آنجا قرار گرفته با وجود تعریف رگ های بزرگ اما این قلب کشش ندارد و باید این قلب را تعریف کنند.

نماینده مردم همدان در پاسخ به این سوال که آیا برای این طرح ها اقدامی صورت گرفته است، اظهار داشت: بله مراحل آن در حال پیگیری است .

901/900

کد خبر: 838838

وب گردی

وب گردی