جنگ کروات ها در اصفهان/ ویسی در اهواز ذوب می شود!

روز دوم از هفته هفتم لیگ برتر پنج شنبه در حالی آغاز می شود که در حساس ترین دیدار سپاهان در اصفهان میزبان پرسپولیس خواهد بود، این بازی به دلیل حساسیت های بالایش در سال های گذشته به ال کلاسیکوی ایران معروف است؛ در سایر بازی ها استقلال خوزستان میزبان سپیدرود است و سیاه جامگان از گسترش فولادپذیرایی خواهد کرد.

ال کلاسیکو به سبک بالکان

سپاهان ـ پرسپولیس

پنجشنبه 30 شهریور

ساعت 20:00

ورزشگاه نقش جهان

تیم داوری: اشکان خورشیدی – سجاد طوری – رحیم شاهین – علی صفایی – ناظر: محمود رفیعی

سپاهان برای سومین فصل متوالی است که با یک اتفاق نادر در تاریخ باشگاهش در لیگ برتر روبرو شده است و آن هم نتایج ضعیفی است که به دست می آورد؛ سپاهان هفته گذشته با نتیجه دو بر صفر مقابل فولاد تن به شکست داده است و در حال حاضر در یک بحران واقعی به سر می برد و هیچ بعید نیست در صورت عدم نتیجه گیری در مقابل پرسپولیس جایگاه کرانچار لرزان تر از هر زمان دیگری شود.

پرسپولیس بهترین تیم ایران در مجموع سه سال گذشته به لحاظ آماری بوده است؛ آن ها در ادامه موفقیت های خود این قصل به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کرده اند، البته فشردگی بازی های پرسپولیس باعث خستگی بیش از حد بازیکنانش شده است و این بهترین فرصت برای تیم های لیگ برتری است که بتوانند در این روز ها برابر این تیم امتیازات لازمه را کسب کنند؛ شاگردان برانکو هفته گشته با یک گل مغلوب پیکان شده اند و نیاز مبرمی به پیروزی در بازی سخت این هفته خود در برابر سپاهان دارند.

ترکیب احتمالی سپاهان

لی اولیویرا، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، سعید آقایی، علی کریمی، رافائل کری وِلارو، شاهین ثاقبی، جلال‌الدین علی‌محمدی، ساسان انصاری و مروان حسین.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی.

فرار بوناچیچ از اخراج؟

سیاه جامگان ـ گسترش فولاد

پنجشنبه 30 شهریور

ساعت: 17:55

ورزشگاه ثامن

تیم داوری: امید سعیدفر – مهدی الوندی – مهدی شفیعی – جواد محمدی – ناظر: ابوطالب طاهریان

سیاه جامگان هفته گذشته در تبریز موفق به متوقف کردن تیم اوج گرفته تراکتورسازی شده است و البته دو هفته قبل تر از آن هم موفق به متوقف کردن پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی شده است؛ به نظر می رسد شاگردان اکبر میثاقیان بر خلاف فصل گذشته شرایط بهتری را در لیگ برتر تجربه می کنند و به دنبال کسب یک رتبه مناسب در پایان این فصل هستند.

گسترش فولاد تبریز دقیقا دارد راه ماشین سازی همشهری خود در فصل گذشته را طی می کند و با یک شروع نا امید کننده به همراه استقلال در شش بازی گذشته خود تنها چهار امتیاز کسب کرده است و با ادامه این شرایط بعید است لوکابوناچیچ برف تبریز را ببیند.

ترکیب احتمالی سیاه جامگان

حسین عین افشار، رضا شریفی، محمد مهدی عسگری، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، کریم احمدی، محسن آقایی، میر هانی هاشمی، روح الله سیف الهی، حسین بادامکی و پیام ملکیان.

ترکیب احتمالی گسترش فولاد

فرناندو دخسوس، دراگان ژارکوویچ، ادسون هنریکه، میلاد فخرالدینی، مهرداد قنبری، احمدرضا زنده‌روح،آندرانیک تیموریان، عرفان افراز، یوسف سیدی، سامان نریمان‌جهان و رضا خالقی‌فر.

آرامش بعد از طوفان برای ویسی!

استقلال خوزستان ـ سپیدرود

پنجشنبه 30 شهریور

ساعت: 19:35

ورزشگاه غدیر اهواز

تیم داوری: محمدحسین ترابیان – محمدرضا مدیرروستا – امیرمحمد داودزاده – حسین زیاری – ناظر: علیرضا کهوری

استقلال خوزستان به عنوان قهرمان و پدیده لیگ شانزدهم برای خود اسم و رسمی در فوتبال کشور ساخت اما حال و روز آن ها در این فصل اصلا خوش نیست، شاگردان ویسی هفته گذشته نیز در یک بازی بسیار ضعیف با شش گل مغلوب ذوب آهن اصفهان شدند تا این تیم عملا وارد یک بحران بزرگ شود. ویسی پس از شکست سنگین هفته گذشته طالب ریکانی و حکیم نصاری را از حضور در تمرینات تیم محروم کرده است، اما خبر خوب برای او می تواند بازگشت موسی کولیبالی به ترکیب این تیم پس از رفع مصدومیت باشد.

سپیدرود تیم محبوب رشتی نتایج خوبی را در ابتدای فصل کسب نکردند و در ادامه راه هم در جام حذفی با شکست در یک بازی حیثیتی دربی گیلان را نیز واگذار کردند تا عملا وارد یک بحران بزرگ شوند اما شاگردان نظرمحمدی هفته گذشته در یک بازی برتر موفق به شکست صنعت نفت شدند تا ضمن بازگشت به لیگ با روحیه مناسبی گام به این دیدار بگذارند.

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان

وحید شیخ ویسی، رضا مرادی، عقیل کعبی، میثم دورقی، موسی کولیبالی، فرید کریمی، رضا کرملاچعب، جونیور مارینی، علیرضا زندوی، ابوالفضل علایی و سابا تاوادزه.

ترکیب احتمالی سپیدرود

سیدمحمد حسینی، احمد آهی، میثم تهی‌دست، حسین کعبی، مهرداد جماعتی، امید سام‌کن، میثم فردوسی، علی دهقان، پویا نزهتی، حسین ابراهیمی و میلاد قربانزاده. 606

کد خبر: 838862

وب گردی

وب گردی