پورمختار:سازمان ملل جای ملاحظه کاری نیست/ روحانی جواب یاوه گویی های ترامپ را قاطعانه بدهد

نماینده مجلس شورای اسلامی با در نظر داشتن توهین هایی که ترامپ در سازمان ملل نسبت به ایران گفته است اظهار داشت: روحانی باید توی دهن ترامپ بزند و حتما بسیاری از کشور ها از این اقدام اسقبال خواهند کرد.

محمد علی پورمختار نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با درنظر داشتن توهین های ترامپ در سازمان ملل به جمهوری اسلامی ایران و همچنین صحبت های رهبر معظم انقلاب مبنی بر داشتن مواضع انقلابی در مواجه با دشمنان گفت: توقع ما از روحانی این است که جواب قاطع به یاوه گویی های ترامپ بدهد و این کار را با استواری و استحکام انجام دهد.

وی با اشاره به اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا اظهار داشت: جامعه بین الملل را در این مورد آگاه کند و همچنین رفتار هایی که آمریکا در مورد برجام انجام داده است را به صورت شفاف بیان کند.

پورمختار با اشاره به کارشکنی های آمریکا در برجام ابراز کرد: روحانی باید برای جهانیان این مسئله را باز کند که آمریکا به هیچ قانون و عهدی پایبند نیست و از طرفی هم غیرقابل اعتماد است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با در نظر داشتن سخنرانی روحانی در سازمان ملل گفت: آنجا جای ملاحظه کاری نیست و باید توی دهن ترامپ بزند و حتما بسیاری از کشور ها از این اقدام اسقبال خواهند کرد.

وی با اشاره به استقبال نکردن جامعه بین الملل از سخنرانی ترامپ بیان کرد: این نشان دهنده این است که فضای عمومی برای تقابل با رفتارهای جنایت کارانه ترامپ و آمریکا آماده است.

پورمختار در پاسخ به این سوال که روحانی در کنار مسئله برجام باید چه موضوعات دیگری را مطرح کند اظهار داشت: باید مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران را در مباحث بین المللی اعلام کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث تروریسم و داعش ادامه داد: روحانی باید بحث تروریسم را که آمریکا ما را متهم به حمایت از آن می کند برای جهانیان باز کند و صراحتا بیان کند که ما اسنادی در مورد دست داشتن آمریکا در ایجاد داعش داریم و این موضوعات را به صورت شفاف و منطقی ابراز کند.

303

کد خبر: 838877

وب گردی

وب گردی