ناصحی: به دنبال انتقام دیدار جام حذفی برابر تراکتورسازی هستیم

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: با تمام قوا برای تقابل با تیم تراکتورسازی به تبریز خواهیم رفت، به دنبال انتقام دیدار جام حدفی برابر تراکتورسازی هستیم.

رضا ناصحی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص شرایط تیمش بیان کرد: در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داریم، مقابل تیم فوتبال سایپا به پیروزی پرگلی دست پیدا کردیم. تقابل با شاگردان دایی از روزهای خوب ما بود و توانستیم از همه موقعیت هایمان به نحو احسنت استفاده کنیم. تیم ما از لحاظ روحی و روانی و تکنیک در شرایط ایده آلی قرار دارد، با تمام قوا برای تقابل با تیم تراکتورسازی به تبریز خواهیم رفت، به دنبال انتقام دیدار جام حدفی برابر تراکتورسازی هستیم.

وی ادامه داد: کار سختی در تبریز پیش رو داریم؛ تراکتورسازی در این دیدار از حمایت تماشاگرانش بهره مند است و این موضوع کار ما را دشوارتر خواهد کرد. اما ما همه تلاشمان را خواهیم کرد علاوه بر انتقام دیدار جام حذفی، 3 امتیاز این دیدار را برای بهتر شدن شرایط مان در جدول لیگ برتر کسب کنیم. از ابتدای فصل گرفتن سهمیه آسیایی برای ما هدف گذاری شده بود، بچه ها هم با جان و دل به میدان می روند که به این مهم دست پیدا کنند. من تمرکز روی بازی ها تک به تک است؛ اعتقادم بر این است بازی به بازی پیش برویم تا به هدف اصلی مان برسیم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده در خصوص میزبانی در ورزشگاه امام رضا (ع) اظهار داشت: این استادیوم از امکانات خیلی خوبی برخودار است؛ جای دارد از آستان قدس رضوی برای در اختیار گذاشتن این امکانات تشکر ویژه داشته باشم. این ورزشگاه چون در مرکز شهر قرار گرفته است، به راحتی می تواند هواداران را جذب کند و در هر بازی شاهد پرشدن آن باشیم. حضور هوادار در کنار تیم ها از پتانسیل های اصلی موفقیت به حساب می آید.امیدوارم هواداران ما نیز با حضور در ورزشگاه ما را حمایت کنند.

601

کد خبر: 838891

وب گردی

وب گردی