حکیمی پور: اظهار نظر عارف شخصی است

فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد اظهار نظر عارف مبنی بر ائتلاف نکردن با جریانات دیگر در سال 98 گفت: این اظهار نظر ها شخصی است .

احمد حکیمی پور فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در مورد تعامل اصلاح طلبان با دولت گفت: سیاست اصلاح طلبان حمایت و کمک به دولت برای بقیه اهداف و برنامه های آن است و این سیاست سرجای خود است.

وی اظهار داشت:دولت برنامه داده است و در تمام حوزه ها روش ها و اولویت های خود را معلوم کرده است و مردم هم به این برنامه ها رای داده اند و ما هم بر همین اساس تعامل می کنیم .

حکیمی پور ادامه داد: بر اساس برنامه هایی که دولت اعلام کرده اصلاح طلبان با آن در تعامل خواهند بود و فکر می کنم برای ارزیابی از دور دوم دولت باید مدتی بگذرد که بتوانیم ارزیابی کنیم تا ببینیم چه قدر برنامه ها اجرا شده و در چه حالی است.

فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد اظهار نظر عارف مبنی بر ائتلاف نکردن با جریانات دیگر در سال 98 گفت: این اظهار نظر ها شخصی هستند و رویکرد کلی اصلاحات تعامل مثبت با دولت است و این که چه برنامه ای خواهیم داشت به اتفاقاتی که می افتد و ارزیابی اصلاح طلبان بر می گردد.

گفتنی است ؛محمد رضا عارف رئیس فراکسیون امید در اظهارنظری پیش بینی کرد که جریان اصلاحات در انتخابات سال 98 ورود ائتلافی نخواهد داشت.

زیرا برخی معتقد هستند که خاطرات تلخ عارف از ائتلاف‌های گذشته موجب شده که اصلاح‌طلبان دیگر به ائتلاف فکر نکنند.

چراکه اصلاح‌طلبان در ائتلاف‌های گذشته خود برای ماندن در قدرت، هویت اصلی اصلاح‌طلبی را زیر پا گذاشتند و تن به ائتلاف دادند اما این ائتلاف‌ها پیروزی چندان دلچسبی نصیب آنها نکرد.

ثمره ائتلاف‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم، کناره‌گیری عارف به‌نفع روحانی و در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ناکامی اصلاح‌طلبان در کسب کرسی‌های کلیدی مجلس و انتخابات هیات رئیسه مجلس بود.

303

کد خبر: 838919

وب گردی

وب گردی