پدیده مشهد،  پدیده لیگ هفدهم خواهد بود/ هدف ما قهرمانی است

دروازه بان تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: امیدوارم با همت بچه ها و و حمایت مسوولان و هواداران امسال با قهرمانی، پدیده لیگ هفدهم باشیم.

سعید جلالی راد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص شرایط تیمش گفت: خداروشکر شرایط تیم خیلی خوب است، با شرایط فعلی که به وجود آمده فکر می کنم بتوانیم به عنوان قهرمانی هم برسیم. کل تیم با یکدیگر متحد شده اند، از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی قرار داریم؛ موفق شدیم تیم فوتبال سایپا را در دیدار پرگل شکست دهیم و دست پر از این دیدار خانگی بیرون بیاییم. از بازیکنان تا کادر و مدیریت با انرژی تا قهرمانی به کارشان ادام خواهند داد.

وی ادامه داد: دیدار سختی برابر تراکتورسازی پیش رو خواهیم داشت. شکست دادن تیم پرطرفداری مثل تراکتور آن هم در خانه خودش کار آسانی نیست و همه تمرکزشان روی این دیدار است سه امتیاز را کسب کنیم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم. ماهم به حمایت هوادارنمان احتیاج داریم؛ جای دارد از آستان قدس تشکری بابت در اختیار گذاشتن ورزشگاه امام رضا(ع) به دو تیم مشهد داشته باشم. این ورزشگاه از تجهیزات خیلی خوبی برخودار است، استادیومی اروپایی محسوب می شود. خراسانی ها مردمانی با انگیزه هستند و از این طرح استقبال خوبی می کنند. امیدوارم هرچه سریعتر ورزشگاه امام رضا(ع) در اختیارمان گذاشته شود.

دروازه بان تیم فوتبال پدیده مشهد در خاتمه افزود: مسوولان تیم پدیده تا به اینجای کار به هم قول هایشان عمل کرد اند؛ امیدوارم با همت بچه ها و حمایت مسوولان و هواداران امسال با قهرمانی، پدیده لیگ هفدهم باشیم. امیدوارم تماشاگران و هواداران ما را در این راه تنها نگذارند.

601

کد خبر: 838955

وب گردی

وب گردی