دعوای جباری با منصوریان است نه افتخاری!

مشکل شماره 8 استقلال با سرمربی این تیم است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، به نظر می‌رسید مسئله کنار گذاشتن جباری از جمع آبی‌پوشان به مشکلش با مدیرعامل این تیم باز‌ می‌گردد اما در واقع مشکل اصلی بوجود آمده بین منصوریان و جباری بوده که به بعد از شکست آبی‌پوشان مقابل پدیده باز می‌گردد.

ماجرای مجتبی جباری و مهدی رحمتی در استقلال تهران روز به روز زوایای جدید و پیچیده‌تری به خود می‌بیند. هرچند پشت پرده‌ هایی از مسائل رحمتی و علل کنار گذاشتن او در برنامه نود رونمایی شد اما مجتبی جباری و علت کنار گذاشتن او در استقلال آن‌هم پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم کماکان سوالی است که پاسخی به آن داده نشده است.

در ابتدای امر صحبت از این بود که افتخاری از همان زمان جذب مجتبی جباری با این مسئله مخالف بوده و تمایلی به عقد قرار داد با این هافبک نداشته است. در نهایت هم خبرها حاکی از این بود که به دلیل گلایه‌های مجدد جباری از زمین چمن تمرین استقلال افتخاری با تصمیم در خصوص کنار گذاشتن این بازیکن موافق بوده و اعلام کرده است که شرایط فوتبال در ایران با قطر متفاوت است.

حتی در یکی از بازی ها زمانی که منصوریان قصد داشت جباری را تعویض کند با برخورد این بازیکن مواجه شد و دعوای این دو نفر از همان بازی با سایپا شروع شد.

600

کد خبر: 838974

وب گردی

وب گردی