آزادی قدس شریف همچنان اولویت اول جهان اسلام است

دبیرخانه دائمی بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بیانیه‌ای به مناسبت دومین سالگرد انتفاضه قدس صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، دبیرخانه دائمی بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در دومین سالگرد انتفاضه قدس بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

در تاریخ اول اکتبر 2015 میلادی جوانان مبارز فلسطینی با هدف تحقق آزادی قدس شریف و احیای حقوق مشروع خود از صهیونیست‌های اشغالگر دست به عملیات شهادت طلبانه زدند، جوانان و مردم مبارز فلسطین با این عملیات صراحتاً اعلام کردند که شهرک‌نشینان و نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی باید از اجرای طرح‌های شیطانی خود که درباره مسجدالاقصی در نظر گرفته‌اند دست بکشند، زیرا مسجدالاقصی و قدس شریف تقسیم بردار نبوده و نه کسی می‌تواند به آن تعرض نماید و صهیونیست‌های اشغالگر بدانند که جایی در این مسجد نخواهند داشت.

پس از سال‌ها مبارزه و مجاهدت ملت شریف فلسطین انتفاضه قدس که ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس، نوار غزه و فلسطین اشغالی در سال 1948 طی دلاوری‌های زیادی به نمایش گذاشت، شعله‌ور گردید. در این انتفاضه بیش از 240 زن و مرد فلسطینی به شهادت و ده‌ها صهیونیست نیز به هلاکت رسیدند و یا زخمی شدند، رژیم اشغالگر صهیونیسم بین‌الملل بدانند که زنان و مردان فلسطین نمونه‌های بارزی از ثبات، دلاوری و شجاعت و شهامت هستند.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در دومین سالگرد انتفاضه قدس ضمن حمایت از مبارزات به‌حق ملت فلسطین برای آزادی قدس شریف تجدیدعهد کرده و موارد ذیل را مورد تأکید قرار می دهد:

1-مقاومت مهم‌ترین راه برای نجات فلسطین و قدس شریف است. انتفاضه قدس همچنان شعله‌ور خواهد بود و تا آزادی قدس شریف و مسجدالاقصی این مبارزه ادامه خواهد داشت.

2-برای همه شهدای سرزمین فلسطین و زنان و مردانی که در این راه ارزشمند به شهادت نائل‌آمده‌اند از خداوند متعال علو درجات را مسئلت نموده و تأکیدداریم که آنان مایه فخر و مباهات ملت فلسطین بوده و به روح پرفتوح آنان درود فراوان می‌فرستیم.

3-آزادی بیت‌المقدس و رهایی ملت مظلوم و مبارز فلسطین از سلطه اشغالگران صهیونیست، آرمان بلند و جاوید انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت‌ساز حضرت امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) برای جهان اسلامی دانسته و تمامی ظرفیت‌های خود را در حمایت از فلسطین و مقاومت اسلامی به کارخواهیم گرفت.

4-آزادی قدس شریف و تلاش و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی را همچنان اولویت اول جهان اسلام دانسته و هر اقدامی را که امت اسلامی را از موضوع فلسطین و آزادی قدس شریف – منحرف سازد محکوم می نمائیم.

5-دبیرخانه ضمن حمایت از انتفاضه و مقاومت همواره بر ضرورت وحدت، همگرایی و یکپارچگی گروه‌های فلسطینی تأکید می‌نماید و هرگونه تلاشی را که باهدف نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین صورت گیرد به‌شدت محکوم می‌نماید.

6-دبیرخانه هرگونه تلاشی را از سوی برخی افراد و یا کشورهای منطقه باهدف امنیت سازی رژیم اشغالگر از طریق حمایت از تروریسم تکفیری، دامن زدن به درگیری‌های ساختگی قومی – مذهبی و عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس صورت می‌گیرد را محکوم می‌کند.

یقین داریم انتفاضه فلسطین و مقاومت علیه رژیم صهیونیستی روزبه‌روز باقدرت بیشتر به راه خود ادامه می‌دهد و مبارزات ملت شریف فلسطین و همه آزادیخواهان جهان تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی

حمایت از انتفاضه فلسطین

تهران – 30/06/1396

30 ذی‌الحجه 1438

21 سپتامبر 2017/

کد خبر: 839054

وب گردی

وب گردی