فرجام سخت‌ترین پرونده پرسپولیس / طلب ژوزه هفته بعد پرداخت می‌شود

باشگاه پرسپولیس هفته آینده طلب یک میلیون و سیصد هزار یورویی مانوئل ژوزه را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از حکم قطعی فیفا که در دی ماه سال گذشته صادر شد اخیرا دادگاه CAS نیز حکم فیفا را تایید کرده و با احتساب جرایمی جدید پرسپولیس را محکوم به پرداخت یک میلیون و سیصد هزار یورو بابت مطالبات مانوئل ژوزه کرده است.

دادگاه CAS دو هفته زودتر از حکم ژوزه حکم مطالبات سه دستیار این مربی پرتغالی را صادر کرده و پرسپولیس را به پرداخت ۳۸۰ یورو محکوم کرده بود.

باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته با وکیل ژوزه مذاکراتی داشته و طرفین بر سر چگونگی واریز مطالبات با هم به توافق رسیدند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تلاش بسیاری کرد تا وکیل ژوزه را متقاعد به پرداخت اقساطی این مطالبات کند اما ژوزه که بیش از سه سال در فیفا و دادگاه CAS منتظر برنده شدن در این مجادله حقوقی و دریافت مطالباتش بود زیر بار نرفت و خواهان دریافت یکجای طلبش شد.

حالا طرفین با هم به توافق رسیده اند و باشگاه پرسپولیس هفته بعد مطالبات این مربی را واریز خواهد کرد.

براساس مذاکرات انجام شده با وکیل ژوزه و با توجه به مشکل تحریم ها و انتقال وجه و همچنین سنگین بودن رقم واریزی مقرر شده که این پرداخت در سه تا پنج مرحله صورت بگیرد.

وکیل ژوزه شماره حسابش را اعلام کرده و متقاعد شده که پرسپولیسی ها با توجه به مشکل تحریم و سنگین بودن رقم پرداختی نمی توانند یکجا مبلغ را پرداخت کنند اما مقرر شده است که این پرداخت ها حداکثر پنج روز طول بکشد.

همچنین برای پرداخت مطالبات دستیاران ژوزه هم هماهنگی های لازم انجام شده بود و باشگاه اعلام کرده که این بدهی پرداخت شده است.

باشگاه پرسپولیس تاکید دارد با پرداخت این مبلغ عمده به ژوزه و دستیارانش حساب باشگاه خالی شده و پرسپولیس مشکلات مالی عدیده ای دارد.

این ارقام در حالی به ژوزه پرداخت می شود که قرار بود بخشی از قرارداد بازیکنان تیم پرداخت شود و حالا بازیکنان هم با این موضوع کنار آمده اند اما امیدوارند که مطالبات خود را دریافت کنند.

باشگاه پرسپولیس از محل عقد قرارداد با اسپانسر جدید این مبلغ را تهیه کرده است. طاهری تلاش زیادی داشت تا بتواند از منابع دولتی مبالغی را دریافت کند اما با توجه به مصوبه مجلس سرخابی ها در ۶ سال گذشته هیچ کمک دولتی دریافت نکرده اند و این بار نیز با پرداخت مبلغی از بودجه دولت به سرخابی ها از طریق وزارت ورزش مخالفت شده است.

601

کد خبر: 839064

وب گردی

وب گردی