کسب ۳ طلا، ۲ نقره و ۸ برنز در روز پنجم مسابقات/ ۵ موی‌تای کار ایران فینالیست شدند

پنجمین روز از مسابقات داخل سالن آسیا آغاز شد و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش ایسکانیوز، پنجمین روز از مسابقات داخل سالن آسیا آغاز شد و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود می‌روند.

نتایج ورزشکاران ایران در روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

تکواندو:

*پریسا جوادی در وزن 66- کیلوگرم توانست کمتر از 2 دقیقه حریف خود را شکست دهد. وی در این دیدار با نتیجه 31 بر صفر حریف خود از تونگا را به آسانی شکست داد و به دور بعد صعود کرد. وی در دومین بازی خود با نتیجه 10 بر 5 مقابل تکواندوکاری از ازبکستان به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد و برنزش را قطعی کرد. وی در دیدار نیمه‌نهایی پس از تساوی 13-13 با حریف تایلندی در وقت طلایی موفق شد مقابل این تکواندوکار به پیروزی برسد و فینالیست شود. جوادی در دیدار نهایی با نتیجه 16 بر 13 مقابل تکواندوکار چینی برنده شد و صاحب مدال طلا شد.

*عرفان ناظمی در وزن 80- در نخستین بازی خود موفق شد با نتیجه 25 بر 6 مقابل حریفی از افغانستان به پیروزی رسید. وی در بازی دوم خود با نتیجه 16 بر 15 مقابل حریفی از ازبکستان به برتری رسید و ضمن راهیابی به نیمه‌نهایی، مدال برنزش را مسجل کرد. وی در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه28 بر 15 مقابل تکواندوکار قطری به پیروزی رسید و فینالیست شد. ناظمی در دیدار نهایی مقابل تکواندوکاری از چین قرار گرفت و با نتیجه 13 بر 12 به برتری رسید و طلایی شد.

*هادی تیران‌ولی‌پور در وزن 58- کیلوگرم در مبارزه نخست خود مقابل حریفی از اردن با نتیجه 12 بر 10 به برتری رسید و راهی دور بعدی مسابقات شد. وی در بازی دوم با نتیجه 18 بر 16 مقابل تکواندوکاری از تایلند به برتری رسید و ضمن راهیابی به نیمه‌نهایی، مدال برنزش را مسجل کرد. وی در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه 13 بر 12 مقابل تکواندوکاری از ازبکستان به برتری رسید و فینالیست شد. تیران‌ولی‌پور در دیدار نهایی با نتیجه مقابل تکواندوکاری از کره‌جنوبی درحالی که 31 بر 10 عقب بود،10 اخطاره شد و شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

کشتی با کمربند:

*محمد غلامی در مرحله یک هشتم نهایی وزن 70- کیلوگرم، مقابل کوربانکولوف از قزاقستان قرار گرفت و با نتیجه 7 بر صفر برنده دیدار شد و راهی مرحله بعد شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی 7 بر 2 مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد و حذف شد.

*سحر غنی‌زاده کشتی‌گیر وزن 65- کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر دل افروز از ازبکستان با نتیجه 7بر2 شکست خورد و حذف شد.

*حامد میرزاپور، در مرحله یک هشتم نهایی وزن 90- کیلوگرم برابر موزاپاروف از قزاقستان قرار گرفت که با نتیجه 6بر صفر مغلوب شد و کنار رفت.

*قاسم نوروزی هم در یک هشتم نهایی وزن 60- کیلوگرم، برابریوماتوف از ازبکستان به رقابت پرداخت که 7 بر صفر بازی را واگذار کرد و حذف شد.

* لیلا سیاوشی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 50- کیلوگرم، برابر نماینده هند قرار گرفت که با نتیجه 7بر صفر توانست او را شکست دهد و ضمن راهیابی به نیمه‌نهایی برزنش را قطعی کرد. سیاوشی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل نماینده ازبکستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

*محمود پروانه در وزن100- مقابل نماینده مغولستان با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید و راهی دور بعدی مسابقات شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده ازبکستان 4 بر صفر شکست خورد و حذف شد.

*اسماعیل امیری در وزن65- با 6 شکست بر 3 مقابل نماینده کشور میزبان از گردونه مسابقات کنار رفت.

*آسیه شجاعی در وزن 70+ با برتری 9 بر صفر مقابل نماینده هند ضمن راهیابی به نیمه‌نهایی مدال برنزش را قطعی کرد. وی در بازی نیمه‌نهایی مقابل حریفی از کشور میزبان شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.

*ریحانه شیخیان در وزن 60- کیلوگرم برابر نماینده قرقیزستان روی تشک حاضر شد که با نتیجه 9 بر صفر نتیجه را واگذار کرد. وی در بازی دوم با نتیجه 6 بر صفر مقابل کشتی‌گیر ترکمنستان شکست خورد. وی در دیدار سوم با نتیجه 5 بر صفر مغلوب نماینده کشور میزبان شد. شیخیان در آخرین بازی خود مقابل حریفی از فیلیپین با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و در بین 5 ورزشکار، پنجم شد.

*علی خلیلی در وزن 55- کیلوگرم در مرحله یک‌چهارم مقابل نماینده ترکمنستان با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

*محمود غلامی در وزن 70- کیلوگرم مقابل نماینده ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 2 شکست خورد و از مسابقات کنار رفت.

* حبیب غلامپور در وزن 100+ در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کشتی‌گیر ازبکستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و حذف شد.

*یاسر محمدی‌رستم در وزن 80- کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مسابقات مقابل نماینده پاکستان با نتیجه 7 بر صفر به برتری رسید و ضمن راهیابی به نیمه‌نهایی مدال برنزش را قطعی کرد. وی در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه 6 بر یک مقابل حریف ازبکی شکست خورد و به مدال برنز رسید.

بیلیارد:

*سهیل واحدی، بیلیارد باز کشورمان در ماده "اسنوکر" مسابقات بیلیارد بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی آسیا مقابل حریفی از کشور پاکستان با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید و راهی دور بعد شد. وی در بازی دوم موفق شد نماینده چین را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد و ضمن راهیابی به نیمه‌نهایی مدال برنزش را قطعی کند.

*علی مقصود، بیلیارد باز کشورمان در دومین دیدارش در ماده "ناین بال" مسابقات بیلیارد بازی‌های داخل سالن با نتیجه 9 بر 2 از سد حریف لبنانی گذشت و راهی مرحله‌ یک چهارم نهایی شد.

*اکرم امین محمدی نماینده کشورمان با نتیجه 7 بر یک مقابل چِن هو از چین تایپه (جزو برترین های جهان) شکست خورد و از راهیابی به دور بعد بازماند.

*پریسا منگلی نیز که مقابل هان یو (رنک یک جهان) از چین قرار گرفته بود با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تنیس:

*حمیدرضا نداف تنیسور کشورمان در دور دوم بازی‌های خود امروز (چهارشنبه) برابر دنیس یوسیف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و حذف شد.
قرار است بازی دوبل مردان بعدازظهر برگزار شود.

*تیم تنیس دوبل مردان ایران با ترکیب حمیدرضا نداف و امیروالا معدنچی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در اولین مبارزه خود به مصاف اندونزی رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. به این ترتیب ایران با این شکست از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

فوتسال:

*تیم فوتسال بانوان ایران در دومین بازی خود در این مسابقات با دو گل مغلوب تایلند شد و به عنوان تیم دوم راهی دیدار نیمه‌نهایی شد. تیم فوتسال بانوان ایران در این مرحله باید چهار روز دیگر به مصاف ژاپن برود.

موی‌تای:

*علی زرین‌فر در وزن 60- کیلوگرم در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه 29 بر 28 از سد حریفی از ترکمنستان گذشت و فینالیست شد.

*فاطمه یاوری در وزن 51- کیلوگرم در دیدار نیمه‌نهایی موفق شد حریفی از ترکمنستان را شکست دهد و فینالیست شود.

*رضا احمدنژاد در وزن 67- کیلوگرم مسابقات نیمه‌نهایی مقابل حریفی از تایلند با نتیجه 30 بر 27 شکست خورد و به مدال برنز رسید.

* سعیده غفاری در وزن منهای 60 کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از ترکمنستان قرار گرفت راهی فینال شد.

*کیوان سلیمانی در دیدار نیمه‌نهایی وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از عراق با نتیجه 30 بر 27 به برتری رسید و راهی فینال شد.

*زهرا بوربور در وزن 63.5- کیلوگرم نیمه‌نهایی مقابل حریفی از ویتنام با نتیجه 30 بر 27 شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

*مجید هاشم بیگی در نیمه‌نهایی وزن 81- با غلبه بر حریفی از ترکمنستان به فینال این مسابقات راه یافت.

*امیرحسین کمری در دیدار نیمه‌نهایی وزن 54- کیلوگرم، مقابل حریفی از قزاقستان با نتیجه 30 بر 27 شکست خورد و به مدال برنز رسید.

دوچرخه‌سواری:

*در مرحله مقدماتی رقابت‌های دوچرخه‌سواری و در ماده اسپرینت، محمد دانشور با زمان 10.164 ثانیه اول شد و گام به مرحله یک‌شانزدهم نهایی گذاشت. همچنین علی علی‌عسگری با زمان 10.560 ثانیه در رده چهارم قرار گرفت و جواز حضور در مرحله یک‌شانزدهم نهایی را کسب کرد.

*در مرحله یک‌شانزدهم نهایی دانشور با زمان 11.779 ثانیه عملکرد بهتری نسبت به نماینده ترکمنستان داشت و گام به مرحله بعدی گذاشت. همچنین علی‌عسگری در جدال با نماینده امارات موفق به ثبت زمان 14.779 ثانیه و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی شد.

* محمد دانشور در مرحله یک‌هشتم نهایی هم موفق ظاهر شد و در جدال با حریف هندی با ثبت زمان 11.081 ثانیه به جمع هشت رکابزن برتر ماده اسپرینت صعود کرد.

* علی علی‌عسگری در مصاف با حریفی از هنگ‌کنگ با زمان 11.310 ثانیه موفق به برتری شد و گام به مرحله یک‌چهارم نهایی گذاشت.

دوومیدانی:

*در فینال دوی 1500 متر، مسلم نیادوست از کشورمان با زمان 3:58:65 دقیقه در رده ششم ایستاد و از کسب مدال باز ماند. در این رقابت نمایندگان هند، عربستان و عراق به مدال‌های طلا، نقره و برنز دست یافتند. وی در دور اول به دلیل بی احتیاطی یک دونده زمین خورد و تعادل خود را از دست داد اما مجدداً رقابت را ادامه داد و با وجود درد از ناحیه پای راست به عنوان نفر ششم از خط پایان عبور کرد.

* امیر مرادی در دوی 800 متر با زمان 1:49:51 در رده سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

*کیوان قنبرزاده با توقف در مانع 2.26 متری به عنوان نایب قهرمانی پرش ارتفاع دست یافت و به مدال نقره رسید.

بسکتبال 3 نفره بانوان:

تیم ملی بسکتبال 3 نفره بانوان ایران در دیداری جذاب و دیدنی در بازی‌های داخل سالن آسیا با نتیجه 21 بر 4 از سد افغانستان گذشت.

کوراش:

*در وزن منهای 60 بخش مردان بهزاد وحدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل نماینده سوریه به برتری رسید و ضمن راهیابی به نیمه نهایی مدال برنزش را قطعی کرد.وحدانی در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده ترکمنستان رفت و با شکست این حریف گام به فینال گذاشت. ملی‌پوش کشورمان در فینال باید مقابل حریفی از کشور میزبان قرار بگیرد. وی در دیدار نهایی با نتیجه 5 بر صفر مقابل کوراش کار ترکمنستان به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

*زهرا باقری در وزن منهای 87 در اولین دیدار خود به مصاف حریفی از ویتنام رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری ریسد. وی در نیمه‌نهایی مقابل نماینده ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و صاحب مدال برنز شد.

اسامی مدال‌آوران ایران تاکنون:

طلا: مسعود جلیلوند (جوجیتسو)، مهدی اسحاقی (تکواندو)، مهدی جلالی (تکواندو)، تیم دوچرخه‌سواری(تیم‌اسپرینت)، سروش احمدی (تکواندو)، سعید رجبی (تکواندو)، حسن تفتیان (دوومیدانی)، پریسا جوادی(تکواندو)، عرفان ناظمی(تکواندو)، بهزاد وحدانی(کوراش)

نقره: مسعود حسن‌زاده (جوجیتسو)، حامد میرزاپور (کشتی سنتی)، زهرا یزدانی (کشتی با کمربند)، مسعود حسن‌زاده (جوجیتسو)، هادی تیران‌ولی‌پور(تکواندو)، کیوان قنبرزاده(پرش ارتفاع)

برنز: فاطمه مداحی (تکواندو)، اسماعیل امیری (کشتی سنتی)، قاسم دازی (کشتی سنتی)، حبیب‌الله ترابی (کشتی سنتی)، لیلا سیاوشی (کشتی سنتی)، ریحانه شیخیان (کشتی سنتی)، داوود عوض‌زاده (کشتی با کمربند)، سعیده رحیمی (کشتی با کمربند)، زهرا مجدی (کشتی با کمربند)، یاسر محمدی (کشتی با کمربند)، سوده کمندانی (جوجیتسو)، حسین کیهانی (دوومیدانی)، زهرا محمودی (کشتی با کمربند)، مسعود جلیلوند (جوجیتسو)، رضا قاسمی (دومیدانی)، لیلا سیاوشی (کشتی با کمربند)، آسیه شجاعی(کشتی با کمربند)، یاسر محمدی(کشتی با کمربند)، رضا احمدنژاد(موی‌تای)، زهرا بوربور(موی‌تای)، امیرحسین کمری(موی‌تای)، امیر مرادی(دوی 800 متر)، زهرا باقری(کوراش)

601

کد خبر: 839079

وب گردی

وب گردی