صدای اعتراضات آبی به جایی نرسید/ مربی استقلال اخراج شد

داوران و ناظر بازی با مربیان استقلال صحبت کرد و اعتراض استقلالی ها به چند صحنه مورد قبول واقع ندادند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ استقلال از ساعت 20 امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن رفت. بخشی از حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* علی چینی و خرمگاه پس از پایان نیمه اول با یکدیگر شروع به صحبت کردن کردند.

*داوران و ناظر بازی با مربیان استقلال صحبت کرد و اعتراض استقلالی ها به چند صحنه مورد قبول واقع ندادند.

* حسینی دروازه بان استقلال در نیمه اول مورد تشویق هواداران قرارگرفت و به او لقب آسیا را دادند.

*داریوش شجاعیان و شهباززاده در جایگاه ویژه حضور داشتند.

*منصوریان به بازیکنان ذخیره خود اجازه تمرین در بین دو نیمه را نداد و آنها را با تاخیر به زمین فرستاداین درحالی است که نیمکت نشینان ذوب آهن به محض پایان نیمه نخست در زمین حاضر شدند.

* منصوریان در دقیقه 47 بازی به داور مسابقه اعتراض کرد که این مسئله باعث تذکر پیام حیدری به او شد. این اتفاق حتی اعتراض امیر قلعه‌نویی را به همراه داشت که چرا نیمکت استقلال به طور مکرر به قضاوت داور اعتراض می‌کند.

* میک مک درموت، مربی بدنساز استقلال در دقیقه 47 بازی قصد داشت برای نشستن روی نیمکت وارد زمین شود که ناظر داوری این اجازه را به او نداد. این اتفاق، تعجب منصوریان و پرسش او از داور چهارم را نیز به همراه داشت، اما گویا داور مربی استقلال را اخراج کرده بود و به همین دلیل به مک درموت اجازه حضور روی نیمکت داده نشد. پس از این اقدام، قلعه‌نویی از حیدری خواست تا در تصمیمش تجدیدنظر کند، اما این مربی به سکوها رفت.

* در یک صحنه، اسماعیل شریفات در محوطه جریمه استقلال متوقف شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در این هنگام، شریفات به حیدری اعتراض کرد و قلعه‌نویی،‌ خنده تلخی کرد.

* چند دقیقه بعد که ایمان موسوی جایگزین شریفات در زمین شد، این بازیکن که اعتقاد داشت روی او خطای پنالتی رخ داده است، خطاب به نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن گفت: به خدا پنالتی بود!

601

کد خبر: 839087

وب گردی

وب گردی