تبریزی: ذوب‌آهن واقعی نبودیم و قلعه‌نویی حق داشت عصبانی باشد

 مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:‌ قلعه‌نویی حق داشت از دست ما ناراحت و عصبانی باشد چرا که ما ذوب‌آهن واقعی نبودیم.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی تبریزی در خصوص دیدار امروز استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی خیلی سختی بود ما به تهران آمدیم که دست پر برگردیم اما در ابتدای بازی گل خوردیم و هرچه تلاش کردیم در نهایت توانستیم بازی را در نیمه اول مساوی کنیم. اما به نظرم بازی جان‌داری را انجام دادیم.

وی درباره اینکه ذوب‌آهن امروز موقعیت‌های زیادی را از دست داد، تصریح کرد: متأسفانه امروز بی‌دقت بودیم و با اینکه موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم اما فقط یک گل زدیم. امیدوارم که در تمرینات بتوانیم ضعف‌هایمان را پوشش دهیم تا در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

مهاجم تیم ذوب‌آهن در مورد اینکه قلعه‌نویی در پایان بازی به قدری عصبانی بود که مثل یک کوه آتشفشان بود، افزود: آتشفشان که نه اما خیلی ناراحت بود. چرا که ما امروز ذوب‌آهن واقعی نبودیم. در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد.

تبریزی در پاسخ به این سؤال که در ابتدای فصل با استقلال داخلی بستی اما به این تیم نیامدی و در این شرایط آیا خوشحالی که در ذوب‌آهن ماندی گفت: چه بگویم؟ من از استقلال پیشنهاد داشتم اما داخلی نبستم. یکسری صحبت‌ها انجام شد که متأسفانه به توافق نرسیدیم. البته با وجود امیر قلعه‌نویی ذوب‌آهن جزو تیم‌های مدعی به حساب می‌آمد. از طرفی هم من چند سال در این تیم بازی کردم و هواداران از من توقع داشتند که یکی دو سال دیگر در این تیم بمانم و من هم به خاطر مردم خوب اصفهان در ذوب‌آهن ماندم و تصمیم گرفتم که به این تیم کمک کنم.

وی در مورد اینکه در صحنه‌ای از بازی با روزبه چشمی مشغول جروبحث شد و در این شرایط چه صحبتی میان آنها ردوبدل شد، خاطرنشان کرد:‌ روزبه بازیکن خوبی است اما در یک صحنه که من روی زمین افتاده بودم او گفت تو که سرت درد می‌کند چرا بلند شدی و من به او گفتم دوست دارم بلند شوم تا برای تیمم گل بزنم!

601

کد خبر: 839097

وب گردی

وب گردی