تداوم ارتقای علمی در تمامی دانشکده های دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در هفتمین کنگره دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران که پیش از ظهر امروز در این دانشکده برگزار شد، بر توسعه آموزش و ارتقاء هیات علمی دانشکده های دندانپزشکی سراسر کشور و نیز حمایت و همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جهت پیشرفت و ارتقاء سایر دانشکده های دندانپزشکی تاکید کرد. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی- در این کنگره، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران را یکی از مفاخر دانشگاه آزاد اسلامی با سبقه ای ۳۰ ساله دانست و گفت: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دارای بیش از ۱۴۰هیات علمی است و حجم زیادی فارغ التحصیل تخصصی را به خود اختصاص داده است و این جای افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی ضمن تاکید بر تداوم ارتقای سطح آموزش و تربیت دانشجویان و ارتقای علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، خواستار حمایت و همیاری این دانشکده در توسعه سایر حوزه های دندانپزشکی های کشور شد و بیان داشت: از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران انتظار می رود با پشتوانه اعضای هیات علمی پیشرو و باعث و بانی ارتقاء سایر دانشکده های دندانپزشکی باشد و به عنوان مادر برای ساماندهی به سایر دانشکده های دندانپزشکی اقدام نماید.

معاون علوم پزشکی فارغ التحصیلان این دانشکده را پتانسیل مناسبی برای تامین اعضای هیات علمی سایر دانشکده های دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی نمود.

دکتر نفر در پایان، از دکتر سید علی ابطحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و تمامی کسانی که در طرح تجمیع دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تلاش و همکاری کردند، قدردانی کرد.

کد خبر: 839130

وب گردی

وب گردی